Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Blekkis skrev:Hei. Jeg har en Volvo S60 2011 med RTI, men mangler denne menyen med "importere POI"
Bilen har akkurat vært på service, og de skulle legge inn siste Software.
Men usikker på om dette er gjort.....
Det står; programversjon 0930 - kartversj V30.11.03

Har jeg feil Software versjon ?

Pål
Jag har som sagt version 0A00. Vågar inte säga vad som är "rätt" eller "senaste" då jag aldrig har servat bilen :) Hör med din Volvo-verkstad om det, dom måste ju kunna ta reda på det om inte annat!
Soft skrev:
svpett skrev:Heisann
Det er veldig kjekt å kunne endre ikonene til feks fartsgrense skilt slik at man alltid vet hva fartsgrensen er når man kommer til en fotoboks, hvis man har glemt det...: :-)-)
Bild

MVH
Svein-Egil

Men att kunna få olika ikoner för olika hastigheter så måste väl man ha flera GPX-filer, en för varje hastighet? Eller finns det något bra program för att dela upp GPX-filen?
ticas skrev:
apersson850 skrev:Du måste ha olika filer, ja, eftersom en ikon associeras med en GPX-fil.
Men vet du något bra program som kan dela upp filen eller hur man gör?
Vilken fil vill du dela...? .GPX-filen innehåller inget bildmaterial utan detta får du skaffa genom att ladda ner en separat bildfil du vill ha och döpa båda filerna till samma sak och lägga dem i samma mapp på USB-stickan.
Vi som beställt EX90

Talade med min handlare i dag, ny SW release p&[…]

Akut AC problem

Köpte bilen, V40 D3 -13, i jan på bilfi[…]

Farthållare 945

Hej på er alla. Jag är stolt nybliven &[…]

För allt vad jag begriper är det å[…]