- tor 23 feb 2012, 08:42
Har även dragit igång en servicefrågeställningsapparat till HTC Support ang. när/om de tänkt att uppdatera (om det går?) till AVRCP 1.3. Återkommer med mer info så fort jag får något, gott om fart är det ont om medelst deras mail/support.
Tallberg skrev:Nej, inte med ominstallation av Spotify i min lur. Ska prova att köra in Spotify på frugans HTC Desire och se om det gör någon skillnad. Än så länge har jag ingen direkt klarhet i det här.hållundan skrev:Hur gick det? Fick du knapparna att fungera?Tallberg skrev:Hej, jag har en HTC HD, Android version 2.3.5. Kör spotifys senaste app å det funkar att byta låt med rattknappqrna. Min bil är uttagen 1 juli förra året. Har ej uppdaterat bilen någon gång än.Tack för intressant input! Jag ska prova att avinstallera Spotify-appen och testa om det funkar efter det. Kör som nämnt ovan också 2.3.5 Androidprogramvara och bilen är en MY12, uttagen för en vecka sedan. Minns inte exakt vad det står för Bluetooth-mjukvara, får kolla sedan.
Har även dragit igång en servicefrågeställningsapparat till HTC Support ang. när/om de tänkt att uppdatera (om det går?) till AVRCP 1.3. Återkommer med mer info så fort jag får något, gott om fart är det ont om medelst deras mail/support.
2005 P12 T5 AWD - Såld | 2012 Y352 D2 R-Design - Inbytt | 2015 Y381 D4 Sport - Inbytt | 2018 V426 T5 - Inbytt | 2021 V426 T6 Recharge R-design - Nuvarande