Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Twendor
Kjøp den i Norge. ??:-/
Du får den for 500 her.
Vennlig hilsen Twendor.
av Tobbev
apersson850 skrev:Jag fattade det som att den ingår om man köper RSE (rear seat entertainment), alltså skärmar i nackstöden.
Den fjärren styr bara RSE, i alla fall på MY11.
Användarvisningsbild
av meko
Hämtade min nyligen beställda fjärr idag (efter tips i den här tråden :) )! 1110:-- kostade den. Funkar perfekt! Snyggt bakgrundsbelyst och med scrollhjul a la iPod! ALLA funktioner kan styras med fjärren! Perfekt när baksätesmaffian vill greja med ljudet och ansluta sina telefoner för att streama musik eller ändra någon annan inställning! :wink: Smidigt också att kunna få hjälp med inmatning i navigationen från vem som helst i bilen! 8) Först fick jag besked av min Volvohandlare att den inte fanns att köpa som tillbehör - de hade inte sålt någon förut :lol: - men det var alltså inget problem! :D Köp!
Användarvisningsbild
av apersson850
Kan bekräfta att den fungerar precis som det är tänkt i min XC70 2012 (som alltså har Sensus). Det enda som behövs är att man väljer "F" (front). Det finns val för "Left" och "Right" också, men de styr tydligen respektive bakre skärm.
Användarvisningsbild
av D5power
Var idag i kontakt med VolvoBil i GBG och fick reda på att fjärrkontrollen INTE går att köpa utan måste beställas från fabrik.
Till er som har köpt denna fjärrkontroll vad har den för detalj nr ?

Det här är ju intressant. Vad är de[…]

Solgardin bakdörrar

Hej. Funderar på om det går utan all[…]

Hjälp släpvagns kontakt

Blir nog skroten i så fall.

Köpråd, Volvo V50 D2

Kamremsbyte var 14000de mil. ganska enkelt, men sk[…]