Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mojja
XC90_Executive skrev:
mojja skrev:Måste vara volvos snyggaste modell för tillfället. En v60 r-design sedan en t6a under huven ihop med aut och awd lär vara ruskigt rolig.
Den är grymt kul kan jag säga! Bytte in min XC60 R-design mot en ny V60 T6 awd R-design Polestar! :mrgreen: (D)
Ja det kan jag verkligen tänka mig är en lyckad kombination:)
Men när man som jag har en 4 åring och en liten som är 6 månader så skulle det bli olidligt med en v60 vilket är synd:(

Jag mäter in på 1.84 och tant på 1.75 då blir det inte mycket plats över när barnstolarna är monterade om man har en v60:(

Men nästa bil blir då fan ingen kombi då blir det sedan och tyskt läs BMW 5 serie eller mb e klass!!
av Richie85
Jeg er meget fornøyd med bilen! For en bil!! Tross liten motor, så fungerer den helt riktig.. Går billig og jeg nyter utstyret! Slenger med noen nye bilder av bilen!

Sorry om bildene er store, men de reduserer vel seg selv her?

Bild
Bild
Bild
Bild
av mojja
Får man inte med dom snygga 18" när man köper en drive??

Grattis återigen grymt fin bil:)
Användarvisningsbild
av hållundan
mojja skrev:Får man inte med dom snygga 18" när man köper en drive??

Grattis återigen grymt fin bil:)
Nej, 18" Ixion är tillval när man beställer Drive R-design.

Ädit: Dessutom ser det ju ut som att TS har Ixion på sommarhjulen och Balder 17" på vinterhjulen. 8)
av mojja
Helt rätt kollade ts från början igen och såg dom uber läckra 18" fälgarna :D
av Richie85
Har 17" Balder vinterhjul på Michelin X-Ice2 og de org. 18" Ixion på sommerhjulene.. Kunne tenkt meg de hjulene i 19", men det finnes vel ikke?
av Willis
Richie85 skrev:Har 17" Balder vinterhjul på Michelin X-Ice2 og de org. 18" Ixion på sommerhjulene.. Kunne tenkt meg de hjulene i 19", men det finnes vel ikke?
Det finns, sitter på XC90 MY12!
Vet inte hur det är med ET etc i huvudet, men det finns i alla fall :)
av Richie85
Kanskje få vurdert de i 19" frem til sommeren.. 20" blir vel kanskje litt for stort på denne.. Lyst til å få gjør listene rundt vinduene svarte.. synes kontrasten fra bilens farge og de mørke vinduene blir brutt av listene.. Liker at det går i ett.. heh. Legge en folie på og prøve for å se kanskje..
230fk går snålt

Mina spridare verkar vara äkta enligt bilder […]

Ac volvo v70n funkar 5-10min

Okej, tack för hjälp. Jag ska kolla film[…]

760 tändningslås?

Är det en automat? Då går startkr[…]

S40 2004

CD-växlaren var tillval. Om den finns ska den[…]