- ons 25 jan 2012, 14:37
Men när man som jag har en 4 åring och en liten som är 6 månader så skulle det bli olidligt med en v60 vilket är synd:(
Jag mäter in på 1.84 och tant på 1.75 då blir det inte mycket plats över när barnstolarna är monterade om man har en v60:(
Men nästa bil blir då fan ingen kombi då blir det sedan och tyskt läs BMW 5 serie eller mb e klass!!
XC90_Executive skrev:Ja det kan jag verkligen tänka mig är en lyckad kombination:)mojja skrev:Måste vara volvos snyggaste modell för tillfället. En v60 r-design sedan en t6a under huven ihop med aut och awd lär vara ruskigt rolig.Den är grymt kul kan jag säga! Bytte in min XC60 R-design mot en ny V60 T6 awd R-design Polestar! :mrgreen: (D)
Men när man som jag har en 4 åring och en liten som är 6 månader så skulle det bli olidligt med en v60 vilket är synd:(
Jag mäter in på 1.84 och tant på 1.75 då blir det inte mycket plats över när barnstolarna är monterade om man har en v60:(
Men nästa bil blir då fan ingen kombi då blir det sedan och tyskt läs BMW 5 serie eller mb e klass!!
gillar inte staten.
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul