- ons 25 jan 2012, 11:41
Nu ger jag upp...har slagit ihop alla kontakter till en lista men får fortfarande bara över dom första 8 kontakterna. :(
Moderator: Moderatorer
chaffis75 skrev:Detta gör ju saken ännu mer skum, tja svårt att veta varför det inte fungerar för just din telefon då.Visst är det skumt, har två vänner som inte har några som helst problem. Den ene har iPhone 4 och V60 MY11 med PS, dvs exakt samma som mig. Den andre har en iPhone 4S och V60 MY12 med HP.
/Fredrik
irie skrev:Låter som en bra ide att prova i en demo bil som du säger då får du troligen svart på vitt om det är din bil eller din telefon som strular.chaffis75 skrev:Detta gör ju saken ännu mer skum, tja svårt att veta varför det inte fungerar för just din telefon då.Visst är det skumt, har två vänner som inte har några som helst problem. Den ene har iPhone 4 och V60 MY11 med PS, dvs exakt samma som mig. Den andre har en iPhone 4S och V60 MY12 med HP.
/Fredrik
Nästa steg i felsökningen är att ta min lur i en av deras bilar för att se om det är min bil eller telefon som strular. Är ganska säker på att felet ligger i bilen för min jobbmobil funkar inte heller att synka, bara 10% av kontakterna synkas och detta är en Nokia som jag lyckats synka i avdelningenbilen (V50 MY11).
Oerhört irriterande är det i alla fall :(
irie skrev:Har nu lyckats lokalisera felet. 8)Det är bara omöjligt att förstå att tekniskt strul man kan råka ut för nuförtiden men det var ju
Hade en kontakt för TrueCaller som innehåller 300 nummer och när synkningen kom till denna kontakt så hängde det sig.
Skapade därför en ny kontaktlista som jag lade TrueCaller i och som jag sedan valde att inte synka till bilen, då synkades alla övriga kontakter över.
Varför det fungerade att synka denna kontakt i en kompis bil men inte i min vet jag inte, vi har samma mjukvara i bilen. :???:
Men men, skit samma för nu har jag dom kontakter jag vill ha i bilen.
Hämtade ut en V90 MY26 förra veckan oc[…]