Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC60D3
Har man barnvagn så kan jag absolut rekommendera baljan. Lastutrymmet blir ju totalt oömt upp till 30 cm runt om. Den enda egentliga nackdelen med just den till XC60 är att den förstör lastmöjligheterna när man fäller sätena, då kanten mot baksätet är betydligt högre än de lådor/mattor som finns till V70 och V50. Å andra sidan finns ju den låga mattan även till XC60. http://shop.bildeve.se/matta-lastutrymm ... c-524.aspx
Användarvisningsbild
av Gnagarn
Får vi se en bild da på utrymmet när den ligger plant och fint med sätena uppfällda ;)
av Steff 99
XC90_Executive skrev:Den låga mattan i plast ger jag inte mycket för.

Den vändbara/vikbara jag har känns 10000 gånger mer påkostad!
Håller med till lika många gånger, en hårdplastmatta skulle aldrig komma in i någon av mina bilar
Användarvisningsbild
av Gnagarn
Om den nu är gjord för XC60, varför går den inte i samma linje som tyget under, nu exponeras ju undertyget längst ut, där det förmodligen är rätt stor risk att det ändå blir fläckar, vilket tar bort mattans syfte... eller har jag fel?

Täcker dörren den där ytan kanske?
Användarvisningsbild
av apersson850
Det ska den göra. Luckan ska blockera öppningen av förvaringsutrymmet under golvet, är det tänkt, så att man kan ha saker där som personer som inte har den mekaniska nyckeln inte ska komma åt.
Tysta sommardäck V90

Köpte en V60 ultimate 23:a för ett par[…]

Srs

Ok får göra det nån dag

Hejhej! Jag planerar att installera en Trå[…]

I dotterns fall följde det inte med nå[…]