Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Steff 99
Orderbekräftelse kommmer alltid inom 1-2 veckor efter att man skrivit på kontraktet, har du ingen bekräftelse så borde du kolla med din säljare att beställningen ligger inne, så du inte är bortglömd !
Användarvisningsbild
av msi
Jag beställde också hos Bilia i april men har inte fått någon orderbekräftelse hemskickad. Bara de papper jag skrev på vid beställningen och fick med mig hem. Däremot står bilen som orderlagd på Min Volvo så det har väl rimligtsvis gått iväg som det skulle för att hamna där.

Fast med 22 veckors leverenstid undrar man ju!
Användarvisningsbild
av Mattias_F
Produktionen av v60 ligger under v.36 enligt min handlare
av Mrmuscle
Har fått ändrat leveransdatum nu till skiftet juli/aug, en månad tidigare än förut :)...... kommer bli så sjukt grymt att få åka lite v60 under semestern :)

Volvo v60 t3 momentum svart metallic med sportslutrör my-12
Användarvisningsbild
av Mattias_F
Mrmuscle skrev:Har fått ändrat leveransdatum nu till skiftet juli/aug, en månad tidigare än förut :)...... kommer bli så sjukt grymt att få åka lite v60 under semestern :)

Volvo v60 t3 momentum svart metallic med sportslutrör my-12
Shit va nice!, då kan ju börja hoppas!!!, ps. såg att du beställt sportslutröret vilket jag missat, undra om det är besvärligt att eftermontera?
Generator laddar ej batteriet

Tog ut hela instrumentpanelen idag och mätte […]

Tysta sommardäck V90

Köpte en V60 ultimate 23:a för ett par &[…]

Ta bort kåpan över motorn och lä[…]

PA12 Bränslerör

Hej Någon som vet vart man kan köpa br&[…]