- fre 22 apr 2011, 18:32

Jag tror även det blir ett helsike att hålla Sleipner fälgen ren!
menbj0 skrev:Det är verkligen komplext att kombinera färg/bil/fälg.Själv saknar jag de "enklare/rakare" fälgarna, typ Audis RS6 (äldre modellen), RS4 (äldre modellen) och SAABs gamla Aerofälg. Även V70s R-design fälg hade varit perfekt till min nya V60 men dessa skulle ha kostad uppåt 30 k extra enligt säljaren.
Jag tycker mest om Sleipner särskilt på S60 (se alla lanseringsbilder på S60 ikKoppar). Jag har däremot sett Sleipner på en V70 och där gör den sig inte lika bra.
Njord växer i mina ögon. Från början tyckte jag den såg tråkig och gammal ut men nu gillar jag den.
Balder tycker jag har alldeles för mycket Volvo 850 över sig. Den känns inte modern. Men kanske är den trots allt något snyggare än Oden som jag själv får som vinterfälg. 17' är ju nästan alltid snyggare än 16'.
Ixion (som jag själv får) tycker jag inte är så jätte-snygg. Men till Electric silver tycker jag den funkar. Då blir den mer disktet. Men om jag hade kunnat byta till Freja (utan att betala en förmögenhet) så hade jag gjort det.
Men det handlar ju om tycke och smak och där är vi alla olika. Men kul är det!

Jag tror även det blir ett helsike att hålla Sleipner fälgen ren!