Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tallberg
hej, jo de är klart, har funderingar på om man skulle lägga till en back kamera. provkörde en s60 med det och det var riktigt nice, kanske lite onödigt men jävligt fränt :D Priset blev ja riktigt nöjd med, 366 samt med två års fri service, ett års fri försäkring och 3.95% i ränta. :-)-)
mvh johan
Användarvisningsbild
av Boromir2k
Som ägare till lika bil, kan jag bara försäkra dig om en underbar körupplevelse. Men efter 3 månader är jag nu bortskämd och väntar på T5-polestarsatsen...

Bra val av bil!
Användarvisningsbild
av opA
Väntar spänt på bilder när den väl kommer ! ;)
av otown
Torslanda skrev:Normalt sett är det nog runt två månader som du säger, och det gäller säkert för dig oxå med T5an. Om jag förstått det rätt så har det varit lite tjall med underleverantörer vilket gjort att en del T3or som beställdes sent under kampanjperioden har hoppat fram och blivit 2012or, däribland mitt ex. Men att en bil blir senare än beräknat kan, vad jag vet, bero på lite olika faktorer, som motor, färgval eller något annat tillval som gör att levtiden blir tråkigt lång. Jag får helt enkelt glädjas åt det faktum att jag får kampanjpriset på en 2012a, men det är sjukt surt att vänta :???:

Från det ena till det andra - vilken färg blev det på din R?

Jag beställde min den 9 feb en v60 t3 på kampanj o har ändrats 3 ggr när ja skall få den, sista datumet är nu första veckan i juni, så det känns som det blir en 12 för mig med
av Torslanda
Oj, det var lång lev.tid! Vilken utrustningsnivå/färg valde du? Funderar på om det kan skilja mellan olika. Med tanke på din lev.tid käns det som att det är ganska stor risk att man får vänta till efter sommaren...
av otown
Torslanda skrev:Oj, det var lång lev.tid! Vilken utrustningsnivå/färg valde du? Funderar på om det kan skilja mellan olika. Med tanke på din lev.tid käns det som att det är ganska stor risk att man får vänta till efter sommaren...

momentum,silver teknikpaket 7 tum skärm, annars inga större grejor som det kan hänga på, ett tag skyllde försäljaren på att motorn var försenad, men nån annan som hört det? menar t3 då alltså
av mille08
Tallberg skrev:hej, jo de är klart, har funderingar på om man skulle lägga till en back kamera. provkörde en s60 med det och det var riktigt nice, kanske lite onödigt men jävligt fränt :D Priset blev ja riktigt nöjd med, 366 samt med två års fri service, ett års fri försäkring och 3.95% i ränta. :-)-)
mvh johan
Tja johan
Fan vad schysst at veta att det kommer en ny bil snart. klart du ska ha backkamera. Blev helt såld när jag testa det.
Undrar vart du beställt din bil med denna ränta och erbjudande med fri service och försäkring.
:D
av mille08
Boromir2k skrev:Som ägare till lika bil, kan jag bara försäkra dig om en underbar körupplevelse. Men efter 3 månader är jag nu bortskämd och väntar på T5-polestarsatsen...

Bra val av bil!

Sugen på en T5:a också. Vet du till hundra om det kommer en trimsats från polestar till T5.an?
Användarvisningsbild
av Tallberg
Tja, ja beställde bilen på värmlands bil i kristinehamn. De hade 80:års jubileum den helgen så det var på grund av det som de erbjöd låg ränta samt service och försäkring vid köp av ny bil.
plus att han fixade en my12 åt mig, nu vill man ha bilen å fort bara.. :D
Missljud vid start stopp

Har fått ett missljud som uppstår n&au[…]

Återigen stort tack! Om jag då &aum[…]

Jag har en Volvo V50 2005 2,4 och informationsdis[…]

Infästning till insynsskydd sökes

Hej Ska sälja insynsskyddet och kom på […]