Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Wych
Jag vet inte vad det gick på då jag förhandlade till mig detta...
Vill man komma undan billigare går det ju att köpa rören själv, fimpa befintligt utblås enligt monteringsanvisning, o skruva dit de nya blanka rören.
Men det är just det, att själv sätta vinkelkapen i en två veckor gammmal bil ;)
av Tobbev
Jag beställde också med kromade slutrör. Tyckte det blev väldigt bra.

Kan lägga upp en bild vad det lider, men just nu har jag västsveriges skitigaste fordon, så det får bli nästa vecka i så fall :)
av Mrmuscle
Ja alla bilder i volvokatalogen så har ju nästan alla bilar sportslutrören, så bäst att välja dem så man inte blir besviken :)
av vicster
Kollade upp vad Volvo bil (Volvo anställdas shop) tog för dessa godsaker. 1380 för monterat och klart och 1220 för själva rören. Dessa priser är alltså rabatterade, men jag tycker till trots inte de är super bra. Hur mycket mer köpte inte ni för att få de för isch 800? Prutmån?

Så billigare att montera själv? Ja, men definitivt värt 100kr för att låta någon annan göra det med garanti på jobbet :)
av vicster
Jo, det är klart. Det har ju jag också gjort :P Men med kampanjpris på T3 + Volvorabatt så gick det inte att pruta en krona på bilen trots en del tillval. Det jag fick var två tvättsvampar och en liten flaska shampo (som jag dessutom såg att man fick gratis om man provkörde :???:)

Jaja, blir väl till att ta på sig stora spenderarbyxorna och se glad ut :lol:
av Mrmuscle
Vad har ni som beställt t3 valt för färg?
Själv valde jag svart metallic. Och jag kan knappt drömma om hur snygg den kommer vara när jag hämtar den med sportslutrören om 6-8 veckor. :)
av Torslanda
Blev ice white R-design för min del. Velade dock länge mellan svart och vit. Fick förresten precis reda på att den troligen blir en ym 12 (beställde sista dagen på kampanjen). Det blir till att hålla tummarna att den dyker upp precis innan dom drar igen för semester...
av Tobbev
Jag valde Caspian Blue

Bild

Bild tagen med mobilen vid leverans, så inte jättebra bild.
av Mrmuscle
Ojj!
Så du kanske skulle få en 12a istället för
En 11a? Varför då?
Jag beställde till kampanjpris i onsdags hos bilia!
Tror du jag också får en 12a? Det lär inte vara någon
Skillnad på modellerna, men klart det vore kul
Att få en 12a istället, men jag tror ej det blir så.

Hur fick du reda på det?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Srs

Jag skulle byta bälteslåset. Nu var det[…]

Hejhej! Jag planerar att installera en Trå[…]

Tysta sommardäck V90

Så du rekommenderar ett däck för V[…]