Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tyvärr ser den röda plasten få en rosa ton mot de delar som är lackade.
Personligen tycker jag att färgskillnaden är väldigt markant, men vi är ju olika hur vi upplever detta.
har du bestämt dig än ang.färgen,måste vara jobbigt när det är så många som tycker olika,men personligen tycker jag att du tar den som du(ni) gillar mest,därför att det är ju ni som kommer att ha bilen o ingen annan.
petkas skrev:har du bestämt dig än ang.färgen,måste vara jobbigt när det är så många som tycker olika,men personligen tycker jag att du tar den som du(ni) gillar mest,därför att det är ju ni som kommer att ha bilen o ingen annan.

Ja så är det ju. Har inte bestämt oss hundra antigen låter jag den vara savile elller så får det bli röd:) Bägge färgerna har ju sina fördelar!!!

Men nu vill vi se en massa bilder på din skönhet:)
Ursäkta, jag låter som en ViBilägare-prenumerant, men vad händer med Electric Silver om man lackar om 3, 4 delar av bilen vilket för mig är vanligt efter 1-2 år. På en silver eller svartmet ser man ingen skillnad... men kanske electric silver är svår att få till rätt? Måste ju vara speciellt med alla dessa färgskiftningar.../PH

Det är en 2013

En kinabil som borde tagits in hit kan man ju ty[…]

Tack för ditt svar Erik Å Känns ka[…]

Xc60 skakar

Jag hade detta och bytte olja i haldex. Problemet […]