Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Erst
Är det 1.6d motorn som blir nästa kampanj kanske? Såg en annons för den där den såg ut att ligga hyfsat i pris.
av zenden
Jag fick min T3 med kampanj och ramavtal som personalbil...grymt bra pris kan jag tillägga: 247000 för en S40 R-design....

Z
av vicster
zenden skrev:Jag fick min T3 med kampanj och ramavtal som personalbil...grymt bra pris kan jag tillägga: 247000 för en S40 R-design....

Z
Är du "special-volvoantälld" för 247000kr är ju lägre än priset en volvoanställd kan få den för?
av grålle1
Erst skrev:Är det 1.6d motorn som blir nästa kampanj kanske? Såg en annons för den där den såg ut att ligga hyfsat i pris.
Skulle förvåna mig om de kampanjar den särskillt mycket, iaf inte lika mycket som T3, den lär väl beställas av många ändå!? Men vi får väl se!
av zenden
Nope inget med volvo att göra..beställd av företaget jag jobbar på(stort) via leasingföretaget..jag fick 13%
på kampanjpriset för R-designen(283400:-)

Rätt lyckad affär mao...men då det ändå går som en personalbil så är det ett rätt dyr affär iallafall.
av Mjukisdjur
Lär garanterat bli en Drive kampanj runt vecka 21 precis när jag betalt och hämtat min! :P
Dum diskussion, nu är jag ju nästan upprörd för något som inte hänt eller förmodligen kommer hända i år lol
av menbj0
Ja, kampanjen går ut imorgon så jag beställde idag:

V60 T3 R-Design
svart met.
sollucka
7-tum
RTI
mörkgrått läder
vinterhjul 16'.[/list]

Leverans v. 22. Jag är dock rädd för att Japan-krisen kan skapa lite förseningar.

Men det känns helt underbart; min S40 är 7 år gammal så det var på tiden :-)

/Björn
av Erst
grålle1 skrev: Skulle förvåna mig om de kampanjar den särskillt mycket, iaf inte lika mycket som T3, den lär väl beställas av många ändå!? Men vi får väl se!
Hittade precis tillbaka till sidan där jag läst om drive-modellen:
http://www.volvobil.se/mailutskick/pdf/A4_bilsalj.pdf

Om det är i nivå med T3 eller inte har jag ingen aning om...

Ändring: Hmm, när jag läser lite noggrannare så ser jag inget om att detta skulle vara en central kampanj. Kanske bara är lokala volvohandlaren som drar av den vanliga rabatten?

Hur löste sig det här problemet?

IMG_2421.jpeg

Hej! Yttre damask på drivknut bak är sk[…]

Tack skall ni ha, Slog in följande exempel p&[…]