mattiasm skrev:Lite fundersam angaende tonade rutor - hur smakfullt ar det egentligen med tonat pa bakdorrarna pa en Ember Black..? Hade jag varit 20 ar hade valet varit enkelt, men nu 20x2! :shock: Kanske det racker med tonat pa bagrum?
För mig är tonat ett grundkrav, har haft det sen jag var 20 och är nu 20x2 plus lite :shock: :D . Det är ju såklart en smaksak, men jag tycker absolut det skall vara på dörrarna också!
Så grattis till bilen, väldigt likt min ursprungsspec:
V60 T3 Summum Limited Edition MY 2011 (Blev Momentum för mig eftersom hustrun vägrade en bil till med skinn!) Parkvärmare m tidur (Valde till slut bort det, blev snål helt enkelt och har dessutom tillgång till stolpe på arbetet)
Delbart drag (Ett självklart val för mig också, tycker det fasta draget skämmer hela bakpartiet)
Metallic (Ember Black) (Tänkte också ta den, men blev snål och valde solidsvart)
Eluttag bagrum (check)
Nyckelavst passbag (check)
Och så valde vi dessutom 5 mörka rutor (som du också verkar vara inne på nu?), Barnsäkerhetspaketet (ett måste om man har småbarn) och 18" Sleipner.
XC60 D4 AWD Classic Aut, Ice White Summum Klimatpkt VOC Lastpkt Teknikpkt pro delbart drag progr. servo växlingspaddlar sportpedaler borttag emblem pianosvarta paneler mörkt innertak el-nackskydd Leda 18" vinter textilmattor nätfickor stänkskydd