Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av opA
mattes skrev:
opA skrev: Man behöver inte vara 15 för att få bilder inifrån/utifrån bilar.. ;)
Nä men "Video inifrån bilen när du gasar iväg" känns ju lite löjligt.....
Gör det ? Jag är mer än intresserad av att se in real motion video från en T6:a när den drar iväg och hastighetsmätaren drar snabbt uppåt.. och jag passerade 15 för ett bra tag sedan =)
Användarvisningsbild
av mattes
opA skrev: Gör det ? Jag är mer än intresserad av att se in real motion video från en T6:a när den drar iväg och hastighetsmätaren drar snabbt uppåt.. och jag passerade 15 för ett bra tag sedan =)
Jaha, ja alla är ju olika (Å tur är väl det) Men du får alltså ingen video av den typen från mig.

:roll:
av swedala
Vet någon om det går i efterhand att köpa/installera Digital-TV.
Har beställt en S60 med High Performance Multimedia, så den tycks ju vara förberedd för detta?
av Micke008
swedala skrev:Vet någon om det går i efterhand att köpa/installera Digital-TV.
Har beställt en S60 med High Performance Multimedia, så den tycks ju vara förberedd för detta?

Det borde gå, de har uppgradering till DAB, och större stereo och bakkamera sam navi, dock finns inte tv med i listan ännu. http://vccs.volvocars.se/AccessoriesWeb ... udio/audio
av perhall
mattes skrev:
swedala skrev:Har du inga trevliga bilder att slänga upp, jag går själv i väntans tider och väntar på min S60 :D
Hoppas det blir lite fint väder i Helgen så jag kan ta lite bilder, isåfall slänger jag upp dem.
supersonic skrev:Grattis!
Men jag blir oroad över kvaliteten? Kanske ligger nått i vad en del säger.... Volvos bilar byggs på verkstäderna. I alla fall de 3-4 första modellerna. :|
Hur som helst, mycket nöje med en fin vägvagn! 8)
Fast jag hade inga problem alls med min V70 som jag också var tidig med, visst jag fick lämna in den två gånger för
att den återkallades men det var aldrig något fel som jag märkte av.

Lite av charmen att vara tidig :roll:
Ska sanningen fram så kör man nog hellre en ny modell och åker 2, 3 extra gånger till verkstan än en gammal modell som aldrig pajar..../PH
Användarvisningsbild
av mattes
perhall skrev:Ska sanningen fram så kör man nog hellre en ny modell och åker 2, 3 extra gånger till verkstan än en gammal modell som aldrig pajar..../PH
Hehe Kanske det ja!

I vilket fall i morse så kom jag till att tänka på att jag kunde plocka ut säkringen för Infortainment för att se om det skulle hjälpa.
Väl ute vid bilen så uptäckte jag att allt fungerade igen :D

Antar att den bara ville vila lite över natten..... :mrgreen:
Användarvisningsbild
av mattes
mattes skrev:Men några bilder kan det bli, om det inte regnar.
Några halvtaskiga bilder blev det trots allt :-)-)
Mycket nöje

Bild
Bild
Bild

Bild
Bild
Bild
av swedala
Härligt! :D

Är det Silvermetallic?
Färgen ser mer grå ut, eller är det vädret som lurar mig?

Jag har också beställt en T6:a, du får gärna tala om vad din blandade bensinförbrukning hamnar på när du har tankat några gånger.

Grattis till vackra bil!
Användarvisningsbild
av mattes
swedala skrev: Är det Silvermetallic?
Färgen ser mer grå ut, eller är det vädret som lurar mig?
Jag har också beställt en T6:a, du får gärna tala om vad din blandade bensinförbrukning hamnar på när du har tankat några gånger.
Grattis till vackra bil!
Nej det är Cosmic vit metallic (Tror jag det heter), Silver har jag haft innan och nu ville jag ha något lite anorlunda.
Jag skulle gissa att förbrukningen ligger som min V70.
1,7 I stadstrafik och 0.92 långkörning motorväg.
Man köper ju inte en T6 för att man vill snålköra.

Men som sagt jag har ju inte tankat ännu så.... 8)

Någon som vet var man kan köpa denn[…]

Ni behöver heller inte lösa ett problem […]

Vanlig service kan hjälpa (olja, filter m.m).[…]

V70 T5 -05 DSTC/ABS fel

Okej här kommer en uppdatering. Fick tummen u[…]