Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

perhall skrev:Jag tycker fortfarande att om man frågar en okänd person på gatan om man får fota bilen bör man sen inte publicera bilderna på nätet med reg.nr.... /PH
Jag kan säga så att om de vore en privatpersons bil så hade jag utan tvekan tagit bort reg.numret, men nu var det en testbil eftersom de på sidorna stod "Test Vechile" och när det är en av Volvos egna testbilar så kände jag att den här syns antagligen utåt "i världen" mer än på dom sidor jag besöker... därav får reg.numret stå kvar.

Har även postat bilderna på Volvo personvagnars egen sida på Facebook och dom påpekar inget om reg.numret så jag får ta det som att allt är Ok ! :)
opA skrev:
perhall skrev:Jag tycker fortfarande att om man frågar en okänd person på gatan om man får fota bilen bör man sen inte publicera bilderna på nätet med reg.nr.... /PH
Jag kan säga så att om de vore en privatpersons bil så hade jag utan tvekan tagit bort reg.numret, men nu var det en testbil eftersom de på sidorna stod "Test Vechile" och när det är en av Volvos egna testbilar så kände jag att den här syns antagligen utåt "i världen" mer än på dom sidor jag besöker... därav får reg.numret stå kvar.

Har även postat bilderna på Volvo personvagnars egen sida på Facebook och dom påpekar inget om reg.numret så jag får ta det som att allt är Ok ! :)
OK, ja, då funkar det! /PH
V60 får ju så här långt mycket fin kritik (förutom bagaget) i de flesta tester o provkörningar som motortidningar gjort så det ska bli mycket spännande att köra den. Har själv bara sett en svart V60 lastad på en trailer och den tycker jag såg snyggare ut i verkligheten än på de bilder jag sett. :lol:
Var själv och tittade och provsatt v60n på volvo i ystad i går. En "kombi" som jag kan tänkta mig ha :)
Tyckte att baksätet var helt okej för mina 181 cm.
perhall skrev:Till en annan gång är det nog en bra idé att ta bort åtminstone delar av regnumret...
Verkar jobbigt att köra omkring på stan utan regskylt, blir man inte stoppad av polisen ofta då :mrgreen:
VolvoB20 skrev:
perhall skrev:Till en annan gång är det nog en bra idé att ta bort åtminstone delar av regnumret...
Verkar jobbigt att köra omkring på stan utan regskylt, blir man inte stoppad av polisen ofta då :mrgreen:
Jag körde 800 meter i Berlin en gång utan reg-skyltar och blev typ stoppad av varenda PRIVATPOLIS :-(O) "Sind Sie damit einverstanden, dass es absolut verboten ist ohne Kennzeichen zu fahren?????????????????????"
V60 sliter däck bak

Är i samma sits....de sliter insida bak! Ve[…]

Nya Volvo XC70 PHEV

En förbränningsmotor och 3st elmotorer, […]

Kolla tändstift och tändspolar änd&[…]

Har beställt en ny nedre knut, hoppas på[…]