Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av frbjerke
VI valgte også bort skinnsetene da vi kjøpte bilen pga "glatte" seter. Dette skyldes nok at vi kom fra SAAB som har fantastisk god sidestøtte i sine sportsseter. Der har Volvo mye å lære. Jeg kunne ha tenkte meg setene fra en gammel 9-5 i min XC60, da hadde bilen vært perfekt :D
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Hala skinnsäten i XC60?!

Jag har kört 500 mil i min XC60 D5 awd R-design och sätena är allt annat än hala kan jag säga. Jag sitter helt perfekt! Bästa Volvostolarna jag har testat, och jag har testat alla! :wink:
av frbjerke
Vi som bor langt vest i Norge er ofte ikledd jakker av gore tex eller tilsvarende stoff. Dette stoffet blir glatt mot skinn, og når Volvo sine seter er såpass brede i ryggen som de er, dvs stor bredde mellom sidestøttene, så oppleves setet som glatt/halt.

Som jeg sa; Volvo har MYE å lære av SAAB når det gjelder seter... :D

Alle som har forsøkt sportssetene i den siste ekte SAAB (utgående 9-5, designet av en nordmann :twisted: ) vet hva jeg snakker om.
Användarvisningsbild
av Momentum
frbjerke skrev: Som jeg sa; Volvo har MYE å lære av SAAB når det gjelder seter... :D
Jag kan överhuvudtaget inte sitta i en SAAB 9-5, takhöjden är på tok för liten, rena småbilen
Användarvisningsbild
av crumpets
Sitthöjden påverkas ju förvisso inte nämvärt av lädret i sätena ;)
av VXC70
skulle satsat på FWd tror jag, billigare blir de ju med tanke på alla drivline problem man slipper.

går ju alltid att va lite jävligt å köpa sig d5 emblem och awd emblem så de inte behöver synas att man snålat ;)))
av svendufva
Nja, det blir nog en e220 merca isf xc60. Bestämmer mig till veckan
av BMC
XC90_Executive skrev:Hala skinnsäten i XC60?!

Jag har kört 500 mil i min XC60 D5 awd R-design och sätena är allt annat än hala kan jag säga. Jag sitter helt perfekt! Bästa Volvostolarna jag har testat, och jag har testat alla! :wink:

Samma här. Är helnöjd med min skinnklädsel i min D5:a AWD med polestar uppgradering (vilket inte har ett smack med saken att göra :D )
av Mauricef
2011 XC60 D3 FWD Summum Terra Bronze
Är helnöjd med min skinnklädsel.
Jag sitter också helt perfekt!
av Twendor
Har XC60 my10 summum+++++. Er helnøyd med alt, unntagen de opplyste innsteglistene som har strulat til med strømmen. :-(O)
Skinnkledsel som er helt underbar, ikke glatte.
Men har hørt(delvis erfart/opplevd)at de første bilene som kom my09 hadde noe glatte skinnseter.
XC60 er bare en underbar bil, og kan anbefales ;-//
Mvh Twendor.
Luktar avgaser i kupen

Jag gissar att det är den här slangen d[…]

Elpriset

Jag gjorde en liknande uträkning enligt lenna[…]

Beställa ny V90 T6 recharge

Du verkar prioritera komfort och en behaglig k&oum[…]

Är det någon som fått återk[…]