Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perhall
gile79 skrev:
na96gen skrev:tur smaken är som baken... var nog den sista färgen jag hade valt.. :wink:

Vad har du valt till mera?
Låt mig säga så här jag valde allt förutom RSE & TV tuner...
Bra! Men då hamnar du en bit över 500 före rabatt (kanske t o m efter), dock är det ju inte som vissa BMW, att de kan bli mer än 2x grundpriset med alla tillval.../PH
Användarvisningsbild
av na96gen
kul kul, grattis igen, synd på färgen bara.. :wink:

priser på option vore skoj..
av gile79
robert7539 skrev:Du har inte en komplett prislista på alla tillbehör?
Tillbehören kostar lika mycket som för en S80, dock har RTI:n blivit billigare och kostar "bara" 10000:- då man har en skärm från början.
av perhall
gile79 skrev:
Tillbehören kostar lika mycket som för en S80, dock har RTI:n blivit billigare och kostar "bara" 10000:- då man har en skärm från början.
Det var väl på tiden, det är ju bara polisen och jag som köpte den för 20 (och några till). Tveksamt om jag skulle göra det igen för 20, den är inte speciellt bra... men 10 kan den vara värd. /PH
av perhall
Aldrig sett så mycket konstigheter och stavfel i en lista. Ful är den också. Det börjar med 5-cyl 2,0T... på första raden, på andra är det fel pris...
av perhall
gile79 skrev:
Fast man måste köpa till ett paket med en större skärm... men dock får man då med en del annat, PCC och HP... /PH
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Lufta koppling som inte går

Det är bara att fortsätta lufta tills de[…]

V60 sliter däck bak

Jag gissar på att det har med bilsläp a[…]

Liten ventil i gasspjället B230E

Byta till spjäll utan ventilen eller kör[…]