- mån 17 jun 2024, 20:32
Dra upp bilen i 110 km/h och lyssna efter vindbrus från förardörren.
Moderator: Moderatorer
Dextre skrev: ↑tis 18 jun 2024, 22:48 Det känns lite synd det här med att VOC slutar fungera på bilen snart om man köper en med. Då hamnar man i samma liga som alla andra bilar utan efteråt.2G-nätet har förlängts till 2027. Jag som inte ens har VOC kan inte relatera hur det är att vara utan
Dextre skrev: ↑tis 18 jun 2024, 22:48 Det känns lite synd det här med att VOC slutar fungera på bilen snart om man köper en med. Då hamnar man i samma liga som alla andra bilar utan efteråt.Nu blir jag lite osäker, men har bilen du länkat till ens VoC? Min egen V60 har VoC, så jag kan starta bensinvärmaren från Volvo Cars-appen (som tidigare hette Volvo on Call) och jag kan skicka resmål från appen till bilens GPS. Bilen du har tittat på har ju inte värmare eller GPS.
RonnieLkpg skrev:Stämmer alldeles utmärkt. Just den har ingen VOC. Det gäller rent allmänt. Jag har tittat på flera bilar.Dextre skrev: ↑tis 18 jun 2024, 22:48 Det känns lite synd det här med att VOC slutar fungera på bilen snart om man köper en med. Då hamnar man i samma liga som alla andra bilar utan efteråt.Nu blir jag lite osäker, men har bilen du länkat till ens VoC? Min egen V60 har VoC, så jag kan starta bensinvärmaren från Volvo Cars-appen (som tidigare hette Volvo on Call) och jag kan skicka resmål från appen till bilens GPS. Bilen du har tittat på har ju inte värmare eller GPS.