Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av KalleJ
Finns dubbdäck att köpa för strax över 2500-3000kr i vanliga storlekar. Annars går de att köra till fjällen med bra friktionsdäck och kedjor sista biten upp till stugan. :-)
av Lövet
KalleJ skrev:Finns dubbdäck att köpa för strax över 2500-3000kr i vanliga storlekar. Annars går de att köra till fjällen med bra friktionsdäck och kedjor sista biten upp till stugan. :-)
Sista åren i fjällen tycker jag snöröjningen har varit närmast exemplarisk. Vi åkte vecka 12 sist, då hade man kunnat åka med sommardäck till stugan...
av Malmstroem
Naturligtvis är det dyrt.

Det du betalar för är att slippa hålla på med ytterligare en däckuppsättning och byta själv.

Har du pengarna och vill ha lite bättre säkerhet så varför inte. Det är en enkel lösning. Det finns de som köper vinflaskor som kostar mer...

Att köpa en uppsättning halvslitna dubbdäck kräver betydligt mer arbete, och just dubbdäck har definitivt bättre fäste när de är nya.
Nya Volvo XC70 PHEV

Vad tror ni det blir för prisskillnad om man […]

Service Subaru XV

Jaha, har nu varit och hämtat Subarun på[…]

De finns bara va ja sett viva performance, och dom[…]

Jag kör en 2016 och bytte mitt originalbatter[…]