Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

berrabus skrev:
Derank skrev:enklare att ställa frågan här, vem läser en instruktionsbok idag, det gjorde man för 20år sedan? har inte ens någon vad jag vet till xc60in, nya tider vettu.
Nu har du det https://www.volvocars.com/se/support/manuals/xc60
Finns i digital form, nya tider vettu.
Jag fick, förutom digital version, en tryckt instruktionsbok till min XC60. Låg i handskfacket, gamla tider vettu. ;-)
Derank skrev: lör 20 jun 2020, 12:33 tänkte mer på att pappersformen utgått, att det finns en i sensus vet jag, har dok aldrig tittat i den
Vilket betyder att det är troligt att du har funktioner du inte känner till. Vilket, naturligtvis, är ett giltigt val även det.
Derank skrev:tänkte mer på att pappersformen utgått, att det finns en i sensus vet jag, har dok aldrig tittat i den
Man kan beställa fysiska manualen hos ÅF kostar runt 200lappen.
Dessa är dock rejält tjocka i nyare bilarBild

Skickat från min SM-G986B via Tapatalk

Åsanisse skrev:
Derank skrev: lör 20 jun 2020, 12:33 tänkte mer på att pappersformen utgått, att det finns en i sensus vet jag, har dok aldrig tittat i den
Vilket betyder att det är troligt att du har funktioner du inte känner till. Vilket, naturligtvis, är ett giltigt val även det.
Nä, finns garanterat inga funktioner jag inte känner till på min bil.

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

theodorkalin skrev:
Derank skrev:tänkte mer på att pappersformen utgått, att det finns en i sensus vet jag, har dok aldrig tittat i den
Man kan beställa fysiska manualen hos ÅF kostar runt 200lappen.
Dessa är dock rejält tjocka i nyare bilar

Skickat från min SM-G986B via Tapatalk
I den MY16 jag hade förut så fanns det en hyfsat tjock bok i handskfacket, men den var inte komplett. PDF-versionen och den inbyggda i sensus var mycket mer uttömmande. Så det verkar finnas en del olika versioner. Antagligen har de som eventuellt skickas med blivit ännu tunnare på senare år?
Jordpunkt V70-12

Du bör få kontakt till jord där. O[…]

Halvljus

Kolla jordpunkterna för lamphusen fram. 31/11[…]

Ojämn gång.

Marelli-spjäll hmm möjligt fel. Testa at[…]

Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 förmodlig[…]