Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har som sagt provat nytt batteri. Det hjälper inte.har mätt generator. Den laddar. Det som däeimot gör mig konfunderad är att mätarna "lever upp" ..(Varvräknare, temp, snittförbrukning mm. För att sen dö. Detta går i cykler när bilen går på tomgång. Synd att jag inte får lagt ut film. Hade säkert varit lättare och förklara då. Ska se om jag får ordnat det ikväll.
Jag tyckte också det var mycket så jag håller på och gå över. Har en del elektrospray som vi använder i plc maskinerna i fabrikerna. Men hittills har jag kammat noll.

Ser som sagt vad ut som att ecu inte klarar av att komma vidare. Servostyrning kommer och går den mes när bilen står på tomgång
Kan lägga till att jag kopplat bort hjälpbatteriet. Då får jag inte längre meddelande i displayen om låg spänning. Är lite inne på samma spår som dig Kvillebäck. Kabelbrott eller dålig kontakt. Har beställt en ELM 327. Vet ine om den är bättre än den jag har, men då har jag allafall provat 2 olika innan det blir bärgare till Bilia.

Aha okej tack! Ska köpa nya spridare. Fick up[…]

Liten vårstädning, i alla fall på[…]

https://www.digasoft.se/instrumentpanel/ Backa.

Problem med Carplay Senus

Framförallt telefonerna kan ha stor påv[…]