Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av leiwi
frippe64 skrev:Aha, det behövs alltså dubbla abonnemang för att hålla alla features igång...
Smart, det gäller ju att skinna folket på pengar. :-D
Nej du kan ju använda din mobil och länka den till bilen för att använda apparna i bilen , men utan giltigt VOC abonnemang fungerar inte VOC för mer än NÖD meddelande
av frippe64
leiwi skrev: tor 06 feb 2020, 19:18
frippe64 skrev:Aha, det behövs alltså dubbla abonnemang för att hålla alla features igång...
Smart, det gäller ju att skinna folket på pengar. :-D
Nej du kan ju använda din mobil och länka den till bilen för att använda apparna i bilen , men utan giltigt VOC abonnemang fungerar inte VOC för mer än NÖD meddelande
Ja, men då måste jag ju ha ett abonnemang till mobilen, alltså dubbla abonnemang... om allt ska funka...
Det borde inte ha varit något som helst problem att konstruera det för att använda ett och samma abonnemang.
av Larslars
micke59 skrev: tor 06 feb 2020, 15:12 Aha, ok.
Då kan man lika gärna strunta i att ladda på simkortet.
Måste man få upp meddelandet hela tiden eller ska man slita ur simkortet?

/Micke
ja jag struntade också i att ladda sim kortet.
gå in i internetinställningar och byt anslutning till blåtand ( från bilmodem) starta internetdelning från telefonen så synkas det upp varje gång telefonen är i bilen

Begagnade däck? Varför https://aeromot[…]

Oljeläckage

På undersidan av turbon sitter det ett r&oum[…]

Hundgrindar v70n

Hej. Jag söker Volvo original fästen til[…]

Köra EX90 med släp

Hej! Är det någon som har erfarenhet a[…]