Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av TommyP86
Det ska väl stå risk för hög oljekonsumtion i inlägget ovan, eftersom långt från alla bilar är drabbade. Jag har kört min t5 i 15000 mil utan att fylla olja, för att lägga lite perspektiv på det hela.
av Sudden78
TommyP86 skrev:Det ska väl stå risk för hög oljekonsumtion i inlägget ovan, eftersom långt från alla bilar är drabbade. Jag har kört min t5 i 15000 mil utan att fylla olja, för att lägga lite perspektiv på det hela.
Japp. Lite roligt är det att så fort några på ett forum har ett problem blir det en sanning som gäller alla.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Cotag
Lite roligt är det att läsa åsikter när någon ger exempel på typfel, det trådstartaren faktiskt frågar efter.
Myspyssinlägg om hög bränsleförbrukning och att det är bara "köpa, köra och vara glad!", är tydligen sånt man ska hålla sig till.
Jaja, alla är vi olika, tur de.
Användarvisningsbild
av TommyP86
Nåja, många inkl mej själv lämnade subjektiva åsikter, du lämnade felaktiga uppgifter. Det är en skillnad.
Sen finns det ingen fråga om typfel heller, men det skadar heller inte att upplysa om det.
Användarvisningsbild
av Cotag
I detta inlägget frågar trådstartaren om typfel: viewtopic.php?p=1357309#p1357309
Vad menar du är felaktiga uppgifter? Att jag glömde nämna att alla VEA inte är oljeslukare?
Hundgrindar v70n

Hej. Jag söker Volvo original fästen til[…]

Köra EX90 med släp

Hej! Är det någon som har erfarenhet a[…]

Vilken ratt? 240

Hej på er. Har en VOLVO 245-833 GL 1993. Nu […]

Hej Jag behöver byta ut mina 21" frikt[…]