Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av batmac
Ankle skrev:Jag med!
Men de skulle ju utvecklat den där funktionen så att den tex följer minnena på elstolen och/eller sportläget. Olika förare har olika smak. Slänger man i sportläget vill man ju att det ska kännas på så många sätt som möjligt.

Hade varit kul om 'performance' ploppade upp när man la den i sportläge tex och sen kan man fisa runt på 'Elegance' i vanliga fall.
Det följer ju faktiskt nyckelminnet iallafall. Jag och sambon kör olika.
Ännu ingen som knäckt detta så man kan designa själv? Eller åtminstone välja andra mätvärden i periferistaplarna? Gillar Performance, riktig varvräknare och digitala fartvärden.
freda155 skrev:Ännu ingen som knäckt detta så man kan designa själv? Eller åtminstone välja andra mätvärden i periferistaplarna? Gillar Performance, riktig varvräknare och digitala fartvärden.
Har själv en -14 o när jag köpte den 2015 så fick jag en lånebil med R-design medan de rekondade min.
Nu kunde jag visserligen köpt en R-design om jag nu hade behov av den blå färgen men valde i stället en BEPRO. Men redan när jag fick hem den så ställde jag samma fråga här som finns i tråden.
Jag vill verkligen ha den där blå färgen till min i övrigt helt underbara bil.
Därför känns det lite konstigt att man inte kan köpa detta nu, antingen via Volvo eller på alternativa ställen (Läs pirat) då modellen inte längre tillverkas.
Provocative77 skrev: fre 23 nov 2018, 10:23
freda155 skrev:Ännu ingen som knäckt detta så man kan designa själv? Eller åtminstone välja andra mätvärden i periferistaplarna? Gillar Performance, riktig varvräknare och digitala fartvärden.
Har själv en -14 o när jag köpte den 2015 så fick jag en lånebil med R-design medan de rekondade min.
Nu kunde jag visserligen köpt en R-design om jag nu hade behov av den blå färgen men valde i stället en BEPRO. Men redan när jag fick hem den så ställde jag samma fråga här som finns i tråden.
Jag vill verkligen ha den där blå färgen till min i övrigt helt underbara bil.
Därför känns det lite konstigt att man inte kan köpa detta nu, antingen via Volvo eller på alternativa ställen (Läs pirat) då modellen inte längre tillverkas.
En BE PRO ger ingen skillnad på mätarfärgen. Min R-Design är en BE PRO och jag fick inget roligare än de blå.
Har du BE PRO med R-Design så är frågan vilken blå färg du har?
R-design har en skarp, blå färg medan BE PRO har den blaskiga som är standard.
Nu spelar detta ingen roll då frågan handlar om att kunna efter"montera" den skarpa, blå färgen.
Volvo 740 fördelare

Är det lh2.4 i nya motorn så borde de v[…]

Värme i kupén laddhybrid

Vad har du för tillskottsvärmare är[…]

Ja , det är enkelt att jobba med vänster[…]

Läser av med Icarsoft cr Max och Biltemas kod[…]