Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Magnus-B
Tack det känns lugnande då hade väl meken rätt för sig.
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Skönt att höra.
Tack för att ni tog er tid och kolla.
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Min pt skrev att det var om man hade en annan servopump,kan det va om man har proggresiv.
Det ser ju iallafall onekligen ut som att det suttit något där eftersom det är metallrent.
Kan ju ha med tillverkningen att göra om den delen är fäst i något innan den hamnar på (under) bilen.
av III
Magnus-B skrev:Min pt skrev att det var om man hade en annan servopump,kan det va om man har proggresiv.
Det ser ju iallafall onekligen ut som att det suttit något där eftersom det är metallrent.
Kan ju ha med tillverkningen att göra om den delen är fäst i något innan den hamnar på (under) bilen.
Min var lika ren den, kollade noga och inga tecken på att något skulle suttit där. Nog bara rent. Tror på din teori med servon är vinnande.
Användarvisningsbild
av Perra83
III skrev:
Magnus-B skrev:Min pt skrev att det var om man hade en annan servopump,kan det va om man har proggresiv.
Min var lika ren den, kollade noga och inga tecken på att något skulle suttit där. Nog bara rent. Tror på din teori med servon är vinnande.
Jag har ställbart servo och även hålet.
Användarvisningsbild
av fjohan82
Undrar hur det ser ut på en högerstyrd....

Efter att jag bytt kamremmen senast så sitte[…]

På sådana GDS hallar då lyftplat[…]

Jo, men valmöjligheten finns. Om det är […]

Felkod B5

Försökte gå in på l&aum[…]