Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
14900kr är billigt! Kostar över 30 nya med dTPMS-ventiler.

Polestar Performance-fälgarna går inte över frambromsarna.

En sak jag har sett på andra forum där folk har andra fälgar än Polestars egna är att det ofta passar lite sisådär (om dom går över bromsarna), med skrap i hjulhus som följd. Speciellt bak, när det fjädrar lite.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Dom riktiga Polestar-fälgarna som är 20" (PPP är 19") kostar ca 9800kr styck. För bara en fälg utan däck.

Har fått pris från 4 olika återförsäljare och det var samma pris på alla.
av Rudolfs
Missa inte polestar owners gruppen på facebook, där finns massor med folk som gärna tipsar :) både jag och xc90 är med bl.a :)
Användarvisningsbild
av TommyP86
Dom fälgarna xc90_executive har som vinterhjul är den officiella vinterfälgen till polestar, och kostar strax över 30 med rabatt. Plus däck som sagt. Herrejössesdyra grejer, men undrar ibland om det verkligen inte hade gått att göra oken annorlunda...
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Jag köpte mina efter bilköpet så jag lyckades inte pruta så mycket. Betalade strax över 28 med Michelin Pilot Alpin (friktion) och dTPMS-ventiler. Oklart om det behövs på MY17. Möjligt att det är iTPMS där.
av Rudolfs
XC90_Executive skrev:Är vi?? :shock: :lol:

Nej, jag är inte med där :wink:
h

Hade för mig du sagt att du är med där BildBild
Användarvisningsbild
av TommyP86
XC90_Executive skrev:Jag köpte mina efter bilköpet så jag lyckades inte pruta så mycket. Betalade strax över 28 med Michelin Pilot Alpin (friktion) och dTPMS-ventiler. Oklart om det behövs på MY17. Möjligt att det är iTPMS där.
Det var ett bra pris! Iallafall jmf det jag fick berättat för mej.
Bara däcken och ventilerna går på 10k så 18 för fälgarna är rena fyndet.

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]