Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Någon som vet om det går att justera tiden bilen är olåst tills VOC notifierar om det i mobilen?
Standard är det ju 30 minuter, men som en kompis sa "30 minuter?! Om du glömmer låsa bilen
på fel plats i Göteborg så är bilen garanterat rensad efter 30 minuter. Han tyckte att det vore bättre
med 1 min eller 5 min som max, även om jag kan se anledningen till 30 minuter, t.ex. man lämnar bilen för
att kasta sopor (korvlåda, servetter ect) eller bara springer in till huset för att hämta något.

Men därför vore det bra att ha möjlighet att sätta tiden själv, parkerar man på "riskområden" kan man i appen
sänka tiden till 1 min och är man hemma kan man öka till 15 minuter.
popnit skrev:Jag brukar skicka resmål från Voc så slippa man peta in det när man sitter i bilen.
Ah, den har jag med sett, bara inte testat. Men jag antar att jag kan leta upp målet i mobilen (lättare) och sedan bara
skicka in målet via VOC. :-)-)
sju4ti skrev:Brukar kolla bränsleförbrukningen mot tantens :D Jag vinner jämt :roll:
Det visar ju vem av er som kör som en kärring :wink:

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]