- tor 09 feb 2017, 18:09
Jag vill nästan slänga på sommarhjulen bara för att testa och se om det är någon skillnad innan jag bara betalar för att bli av med bilen...
Moderator: Moderatorer
esonesson skrev:Jag vill nästan slänga på sommarhjulen bara för att testa och se om det är någon skillnad innan jag bara betalar för att bli av med bilen...Vad har du för några däck vinter respektive sommar?
ak84 skrev:Har 16" Hakka r2 suv som är nya sen 3 veckor när jag hämtade ut bilen, gått strax över 300 mil nu. Sommar har jag igen aning vad det är för däck, 19" Volvo original, slängde in i förrådet direkt.esonesson skrev:Jag vill nästan slänga på sommarhjulen bara för att testa och se om det är någon skillnad innan jag bara betalar för att bli av med bilen...Vad har du för några däck vinter respektive sommar?
Lövet skrev:Byt däck. Det är inget fel på din bil, jag lovar.Köpte nya vinterdäck precis, surt att köpa nya såklart. Skulle vilja testa andra däck på den innan jag lägger pengar på det bara, alt. slänga på sommardäcken och nöta lite motorväg när det blir plusgrader.
Hej, Jag har en v70 MY2011. En högtalare ve[…]
Har du provat att sänka bränsletrycket?
Ja det beror ju lite på vad man har för[…]