Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
rojo8515 skrev:Är det endast D4 som går att köpa till kampanjpris, eller finns det något paket med T6 AWD också?
T6 brukar vara undantagna. Dock gäller det nog alla andra motorer.
av lobbysleeper
Erico skrev:Jag arbetar på ett volvoföretag och vi kan beställa xc60 t.o.m 13/2. Gissar att den tas ur beställningslistan för alla då.
Samma datum som nuvarande kampanjer upphör att gälla också, så det är nog rätt gissat.
När jag loggar in på Volvobil.se så står det att XC60 går att beställa t.o.m 31 mars, men att kampanjen med klimatpaket och vinterhjul upphör 13/2. Vilken sida loggar ni andra Volvoanställda in er på, och skiljer det sig om tex jobbar på PV alt LV?
av Helle
13/2 är SISTA datumet för erbjudandet med klimatpaket, fria vinterhjul och AWD/automat på köpet. Eftersom leverans sker först i maj så är det definitivt läge att slå till nu om man vill ha "gamla" XC60. Jag beställde en D4 AWD med Summum och sportstolar och det var tydligt att det går att göra mer på priset än i erbjudandet. Svårslaget om man vill ha en välutrustad SUV under 400tkr.

Det händer att kabelstammen som går til[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Tagit mig 2 dagar på taket nu när det v[…]

Om man ändå ska byta skivan, skär […]

Tänkte mest på att det var något […]