- mån 09 jan 2017, 16:40
Precis, en sån liten indikering vore toppen ( måste kolla så jag inte missat att det ÄR det i XC'n också :mrgreen: !?)
Angående draget, skall inte vara besserwisser, men du borde fästa det med en rem i buren eller nåt.. inget man vill ha i nacken vid en krock :idea:
(P.S. Såg bild på din V60 i annan tråd... grymt snygg!
-) )
Perra83 skrev:Grattis till nya åket!!Tack!
När jag har draget med mig i bilen ligger det i vänstra nätfickan i bagaget (V60). Har hundbur och har svårt att lyfta på lastgolvet.
Det där med att se vilken belysning bilen har hade varit bra. På C30 -12 med DRL tändes en liten grön lampa vid ljusvredet när halvljusen var igång. Släckt när DRL lös.
Precis, en sån liten indikering vore toppen ( måste kolla så jag inte missat att det ÄR det i XC'n också :mrgreen: !?)
Angående draget, skall inte vara besserwisser, men du borde fästa det med en rem i buren eller nåt.. inget man vill ha i nacken vid en krock :idea:
(P.S. Såg bild på din V60 i annan tråd... grymt snygg!

XC60 D4 AWD Classic Aut, Ice White Summum Klimatpkt VOC Lastpkt Teknikpkt pro delbart drag progr. servo växlingspaddlar sportpedaler borttag emblem pianosvarta paneler mörkt innertak el-nackskydd Leda 18" vinter textilmattor nätfickor stänkskydd