Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ted68
Fick 5% rabatt på mina så det blev bara 912 kr med frakt ;) Ska montera på dessa efter lackkonserveringen nästa vecka.
av pbengtss
Någon som har bild/länk till bra stänkskydd fram och bak? Eller finns det inte olika varianter? Jag bryr mig inte så mycket hur det ser ut, vill bara ha bilen så ren som möjligt även om det råkat regna en skvätt.
V60 MY13
Användarvisningsbild
av Micce1980
pbengtss skrev:Någon som har bild/länk till bra stänkskydd fram och bak? Eller finns det inte olika varianter? Jag bryr mig inte så mycket hur det ser ut, vill bara ha bilen så ren som möjligt även om det råkat regna en skvätt.
V60 MY13
Om effekt går före utseende kanske två par "rally stänkskydd" vara något :)
IMG_1122.JPG
IMG_1122.JPG (36.46 KiB) Visad 3439 gånger
Användarvisningsbild
av Micce1980
pbengtss skrev:Ja varför inte - röda rallylappar på svart V60 kanske blir vackert :)
Smaken är ju olika men svarta kanske är bättre :)
Användarvisningsbild
av CabBO
Sen jag satte på mina stänkskydd fram och bak har det blivit en stor skillnad på min bil. Den blir inte lika skitig på sidorna längre efter däcksprut framförallt fram. Innan var skärm och dörr mycket mer smutsig. Baktill ser det renare ut också. Klart värt en investering på 965kr och som kan sparas in då den inte behöver tvättas lika ofta.
Användarvisningsbild
av CabBO
Vad skall du med skyddstejp till ?
av Uninium
CabBO skrev:Vad skall du med skyddstejp till ?
Följer med en snutt när man köper dom hos volvo. Man sätter den mellan stänkskydd/lack.
av pbengtss
Uninium skrev:
CabBO skrev:Vad skall du med skyddstejp till ?
Följer med en snutt när man köper dom hos volvo. Man sätter den mellan stänkskydd/lack.
Precis, det känns som en jättebra idé att ha sådan.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Sensorring bak Volvo V40

..Mailade till den sida du tipsade om. Få[…]

Köpråd XC60 T8 -18/19

Volvias maskinskade täcker till 17000 med m&o[…]

D4 VEA dricker olja

Är det någon som har koll på vad […]