Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Var i kontakt med Biltjänst idag och bokade in en tid för nästa vecka.

Dock kunde dom se att bilen varit inne och bytt oljepumpen i November 2014. Kan den verkligen gått sönder igen?
Och bör man inte satt dit en bättre då, sent 2014?

Så förhoppningsvis är det väl något annat. Blandat så skulle tydligen systemet uppdateras, hoppas det räcker :)
hakank skrev:Vill gärna veta hur det gick med AWD:n..
Nu har de uppdaterat AWD:n. Detta var som sagt en kampanj av Volvo, så kostar inget. Kan ju va en ide att kolla upp detta.

Dock försvann varningen nån dag innan jag lämna in den, och den har inte kommit tillbaka. Så får se om det var mjukvaran som spökade eller vad det nu var :)
Lastbilen skrev:
Nu har de uppdaterat AWD:n. Detta var som sagt en kampanj av Volvo, så kostar inget. Kan ju va en ide att kolla upp detta.

Dock försvann varningen nån dag innan jag lämna in den, och den har inte kommit tillbaka. Så får se om det var mjukvaran som spökade eller vad det nu var :)
Har samma årsmodell som dig och undrar vad det är för kampanj som Volvo har?
petegbg skrev:
Lastbilen skrev:

Har samma årsmodell som dig och undrar vad det är för kampanj som Volvo har?
Uppdatering av mjukvaran. Exakt vad denna uppdatering gör vet jag dock inte, hade varit intressant att veta :)
Bränslytryckgivare

Givaren ser ut så här - https://www.aut[…]

Det står ju heller ingenstans att bilen har […]

I dokument som batteribolaget skickat in till a[…]

Ajdå, såpass. Jag får lämna[…]