Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av volvoc70cab
Köpte em TOMTOM GPS. Helt fantastisk ! Ansluter den bara till datorn och den känner direkt av om den ska uppdateras. Detta inträffar nästan på dagligen att den uppdateras med ny information. Enkelt , bara att ansluta den via det nedladdade programmet.
av andersuw
volvobrasse skrev:
Derank skrev:visn ing av hastighetsskyltarna är väl nåt tilläg/paket du behöver om jag inte mins helt fel, jag slopade själv safetypaketet på min 16 och då slap jag fniss/bling,blindspot lane dit och datt och allt vad det nu hette. Tror det ingick där men kan ha fel.
Funktionen där radarn läser av trafikskyltarna ingår i Driver support-paketet. Vet dock inte om paketet heter samma sak på MY16-bilar. Men så var det på min MY15.
Visst. RSI (Road Sign Information) ingår i förarstödspaketet och fungerar utmärkt (på min V70 -15 i alla fall). Men eftersom radarn kan ha lite svårt att läsa trafikskyltar låter man istället kameran sköta den delen. :wink:
Volvo 945 STARTAR EJ

På dom sista modellerna är där et[…]

powershift lager ingående drivaxel

hör malande ljud och tror ej är hjullage[…]

Cigg-uttag maxström?

Förhoppningsvis går säkringen inna[…]

Som TS vill jag påpeka att jag inte frå[…]