Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av CHSC
Står också at min bil används och att den är olåst, är nog något problem med VOC idag.
av pellz0r
Har också haft problem i dagarna. Igår när jag petade på värmaren med direktstart stod det istället att bilen var "running", och så har det aldrig stått innan. Och idag lyckades den inte starta värmaren över huvud taget.
Användarvisningsbild
av andjan
Dom känner till problemen o jobbar på att lösa det!
av Whey
Tydligen gjordes en uppdatering i helgen som har gjort att VOC haft problem sen dess.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jo förresten, igårkväll hade jag också problemet att det stod att bilen användes, var ju tvungen kolla att den verkligen stod kvar ute :wink: Men efter ett par minuter med appen igång så uppdaterade den sig och visade bilen låst.
av Primus
Jag har också haft problem med VOC/värmaren de senaste dagarna. Trots att jag aktiverat värmaren via appen så har den inte startat. iOS 10.
Användarvisningsbild
av joel80
Har temperaturen vid bilen varit tillräckligt låg då? Den aktiveras väl inte om det inte är kallare än 12 grader?
av Dannizqo
Hejsan, för att komma runt med 00:00 i appen på iPhone. Fick jag ta bort appen o ta hem den igen från AppStore.

Sent from my iPhone using Tapatalk
av Primus
joel80 skrev:Har temperaturen vid bilen varit tillräckligt låg då? Den aktiveras väl inte om det inte är kallare än 12 grader?
Finns alltid en risk att jag missbedömt det där.
Användarvisningsbild
av svergie2
15 grader är det som gäller :) Kan köra min i 14, men inte 15.

Skickat från min OnePlus 3
Volvo 945 STARTAR EJ

På dom sista modellerna är där et[…]

powershift lager ingående drivaxel

hör malande ljud och tror ej är hjullage[…]

Cigg-uttag maxström?

Förhoppningsvis går säkringen inna[…]

Som TS vill jag påpeka att jag inte frå[…]