Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
XC90_Executive skrev:Såg Altais på en XC60 T6 förra veckan. Mycket snygga! :D
Vad hette det sa du, XC60 T6! (mer ovanlig än fälgen) :lol:
Användarvisningsbild
av MartinS
Bild

Vad är det dom säger i McDonalds reklamen? I'm loving it... :lol:

och för att återgå till tråden... 20" gör bilen, alldeles lagom.

Bild
av AdrianH
Räckte med denna post, Titania 20 tums it is!

Incription paketet hade suttit fint, men jag känner redan nu att jag har gått över min budget en bra bit.

Nu får vi hoppas på att det inte är försent att byta färgerna, vill ju inte att bilen ska bli yttligare försenad, har nu väntat 5 veckor och 7 veckor kvar :(

Med vänlig hälsning, Adrian
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
:-)-)

Vad det gäller Inscription så är det enligt mig ingen katastrof att vara utan på en XC60. Sportstolarna (om du valt till det) är skönare! :D
Användarvisningsbild
av MartinS
AdrianH skrev:Räckte med denna post, Titania 20 tums it is!
Enkelt, eller hur :-)-)

Bra val!
av AdrianH
Vi valde dem vanliga stolarna, min fru tyckte inte alls om sportstolarna, och jag tyckte att man satt finfint i dem vanliga.

Fast nu när jag tittar närmare på appen och själva Inscription valet så känns det lite lockande
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Nu när du inte valt till sportstolar hade jag valt till Inscription. Superfint perforerat läder, läderklädd instrumentpanel och massa annat. Ökar definitivt på lyxkänslan! :-)-)

Det ingår även 20" Avior. Vet inte om det går att byta till Titania istället.

Toscana Tan är sjukt snyggt till solid vit!!
av AdrianH
Jag har redan gått över budget totalt, så fälgarna var det sista, haha min fru har redan gett upp om att stoppa mig,
Måste dra linjen någonstans så nu får det räcka.

Stort tack för alla tips, väldigt nyfiken på vilken förbrukning jag kommer att få på kärran, lite skumt att min förra Fiat freemont endast drog 0.63 och då blandad/normal körning. Det känns som tyvärr xc60 kommer att dra mer. Fast det är iofs inte därför jag köper bilen för.

Adrian
Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]

Parkslide är undantaget kravet på utr[…]

Fjærer foran V90 CC T5

Aktiv stötdämpning, Four-C (Continuously[…]

Volvo 740 startar inte

Vill tacka för hjälpen, felet är av[…]