Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej Mange kul att du fått det att lira på din bil, då till frågan..vilken åf har du anlitat för min återförsäljare vill inte lösa detta problem alls dom säger bara att det inte går.
Mvh Jonas
@Pherra
Jag har anlitat Nordiska bil i Boden. Även svärfar har gjort samma på sin MY12, men har då inte helljusautomatiken.
Kollade med både ÅF i S-vall och H-sand och de kände inet till någon mjukvara för konvertering så det slutade med en ramp och något kitt som vi kopplade in på plussen till helljuset.
mange69 skrev:För xenonkonverteringen behövs ingen mjukvara. Bara för rampen om man kopplar korrekt med originalkabel via boxen.
Ok, vi snodde signalen från kablaget
mange69 skrev:För xenonkonverteringen behövs ingen mjukvara. Bara för rampen om man kopplar korrekt med originalkabel via boxen.
Så hur är xenonsatsen installerat? För min Volvo verkstad klarar inte av att konvertera. Och min sats som jag installerat enligt anvisning funkar ej. Har Canbus speedstarter 55w sats.
Mvh Jonas
Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]

Parkslide är undantaget kravet på utr[…]

Fjærer foran V90 CC T5

Aktiv stötdämpning, Four-C (Continuously[…]

Volvo 740 startar inte

Vill tacka för hjälpen, felet är av[…]