Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Geraner
Tack för era svar.

Jag har under tiden ändrad lite i bilen's specifikation:

VOLVO XC60 D4 AWD Summum
Tillval
- Sensus Connect Premium Sound Harman/Kardon / DVD / 5*130W + 10 högt och 7" färgskärm
- Klimatpaket Volvo on call, Diesel = Rattvärme, Volvo On Call, Baksätesvärme
- Inner- och ytterbackspegel, automatiskt avbländande
- Baklucka, elmanövrerad
- Parkeringskamera, bak
- Servo progressiv
- Tonade rutor
- Parkeringssensor, fram och bak
- Navigation
- Komfortstol Läder Mörkgrå/Mörkgrå

Ska absolut fundera på det där med Akustik Rutorna, tror jag det heter numera. Om det är det ni menar. :-)

Funderar fortfarande på färgen.
Antingen Flamenco Red Metallic eller Rich Java Metallic. Har svårt att bestämma mig. :roll:

/Geraner
Användarvisningsbild
av grillchips
Jag är riktigt svag för Rich Java, otroligt läcker färg, framförallt i sommarsolen när den är nytvättad. Många nyanser den skiftar i!
Användarvisningsbild
av poseidon
Är det bara specen som är separat skriven för du borde väl kunna hitta något paket som passar typ, Teknikpaket PRO eller Advanced eller liknande. Blir ju dyrt att köpa alla tillval separat.
Användarvisningsbild
av MartinS
Rich Java är ju snygg när man rullar ut ur hallen, men sedan får man vara en riktig putsbög för att hålla den i skick, och en skitig/tvättrepig rich java ser riktigt taskig ut tycker jag...
Användarvisningsbild
av drawman
Rich java är lätt den snyggaste färgen just nu! Dock svår att underhålla precis som MartinS skriver.. :roll:
Användarvisningsbild
av grillchips
Visst kom Flamenco Röd på senare tid? Tycker den är förvånansvärt ovanlig, då brukar ju rött och liknande färger ändå vara storsäljare.
av Kikiminni
Ingår det fri service och fri färsäkring eller är det 99kr
Försäljaren säger 99 kr men hos volvo så står det fri service/försäkring i 3 år eller är det bara om man leasar
Användarvisningsbild
av Derank
Det står ju klart och tydligt:

Köper du en ny Volvo idag med Inclusive Privatlease så ingår nu fri service och försäkring (3 år eller max 4500 mil). Gäller t.o.m. 31/8 2016, erbjudandet gäller alla modeller utom nya 90-serien.

service kostar 99/mån,försäkring i ditt fall vet jag inte 300sek kanske.
av Daaaaaniel
Kikiminni skrev:Ingår det fri service och fri färsäkring eller är det 99kr
Försäljaren säger 99 kr men hos volvo så står det fri service/försäkring i 3 år eller är det bara om man leasar
Det finns ingen gratis lunch.
Servicen ingår i leasingavgiften. Du betalar den fortfarande. Du ser det bara inte.

Hej, har problem med en reservdelsbil jag för[…]

Du bör nog låsa vevaxel och kamaxlar in[…]

What the Fffff. Thanks you Guys, I really apprecia[…]

Trasig Renault Scenic

Och, Renaulten går bra. […]