Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Robban12
grillchips skrev:Snålt med info. Vill ju veta vad det är för avgas, antar att det inte är elektroniskt som på polestar men kanske ett officiellt sportsystem? Stötdämparna är väl Öhlins på polestar, har svårt att tro att även dessa är det men vad är de då och är de ställbara, sänker hur mycket etc?
Och framförallt, priser.

Det är Öhlins dämpare precis som på bilen.
Användarvisningsbild
av grillchips
Oj, kul! Svindyr prislapp med andra ord.
av Saabturbo95
patnil68 skrev:Det jag har fått reda på angående PPP (Polestar Performance Parts), är att delarna har fått en prel. säljstart v.15, och då lanseras bara möjligheten att köpa komplett paket. Därefter är möjligheten att köpa lösa delar satt till vecka 17.

Polestar säger själv i internt mail till Volvo ÅF, "man vill att kunderna i första hand ska köpa det kompletta paketalternativet"...
tack för infon!
vecka 17 e samma vecka min bil kommer, blir perfekt att köpa med sig en diffuser hem =)

//A
Användarvisningsbild
av Derank
Ehhhh, låter som en epatraktor, seriöst, vem vill åka runt i en V40 och låta sådär?

Ska en bil låta ska det minst sitta en V8a i den, annars blir det bara löjligt, tycker jag.
Användarvisningsbild
av SoKn
Någon som vågar sig på en gissning på priset för en polestars växelknopp?
Jag gillade den belysta knoppen i min V40 MY13.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Tagit mig 2 dagar på taket nu när det v[…]