Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
Vad skönt för er, Jag glömde låsa bilen häromdagen och upptäckte det när jag kom ut igår morse istället, INGA meddelanden om det :evil:
Användarvisningsbild
av mange69
Enligt supporten på VOC så känner de till problemet och hoppas det löser sig med en app-uppdatering i närtid.
av AllramEest
Jag fick nyss trippelmeddelande om olåst bil. De verkar inte jobba ihjäl sig med att åtgärda detta…
Men visst - hellre tre meddelanden än inget alls som någon råkat ut för.
Användarvisningsbild
av mange69
Uppdaterad app igår och ingen skillnad. Trippla meddelanden. Får prova ominstallera appen.
Användarvisningsbild
av mikeman
Vad skönt att jag både klarar att komma ihåg att låsa bilen och att se om den är låst när jag lämnar den. :D I all välmening. :)
Användarvisningsbild
av mange69
mikeman skrev:Vad skönt att jag både klarar att komma ihåg att låsa bilen och att se om den är låst när jag lämnar den. :D I all välmening. :)
Grattis! Själv låser jag inte bilen i garaget :wink:
Användarvisningsbild
av mange69
mange69 skrev:Uppdaterad app igår och ingen skillnad. Trippla meddelanden. Får prova ominstallera appen.
Ominstallerat appen utan framgång... Får bli ett samtal till till supporten.
av SibirCrow
mange69 skrev:Borde inte ha med appen att göra då den är från slutet av november. Rimligtvis är felet i deras server som jag ser det. Någon fler som får tripletter?
Faktisk quadruppel-meddelanden.... sedan några dagar tillbaka...
Användarvisningsbild
av mikeman
mange69 skrev:
mikeman skrev:Vad skönt att jag både klarar att komma ihåg att låsa bilen och att se om den är låst när jag lämnar den. :D I all välmening. :)
Grattis! Själv låser jag inte bilen i garaget :wink:
Hahaha, touchè!! Bild Bild

Hej jag har märkt att det kommer diesel ur av[…]

Skruvat i luftfjädringen sen spa xc90in lans[…]

Rätt namn för denna komponent är: M[…]

Tack - Återkommer!