Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Om man vill ha den ramlösa innerbackspegeln måste man ta avbländbar (så var det på my15 i allafall)
tunnis skrev:Om man vill ha den ramlösa innerbackspegeln måste man ta avbländbar (så var det på my15 i allafall)
Det är nog ändrat till my16, alla har en typ av ramlös spegel. Men jag tycker att automatiskt avbländning är ett krav, det är perfekt att slippa vara rädd att bli bländad och man kan ju argumentera att det är en säkerhetsaspekt.
mikeman skrev:
tunnis skrev:Om man vill ha den ramlösa innerbackspegeln måste man ta avbländbar (så var det på my15 i allafall)
Det är nog ändrat till my16, alla har en typ av ramlös spegel. Men jag tycker att automatiskt avbländning är ett krav, det är perfekt att slippa vara rädd att bli bländad och man kan ju argumentera att det är en säkerhetsaspekt.
Vi valde ej avbländbar innebackspegel ( har tonade rutor) och fick inte en "ramlös" utan en vanlig svart innerbackspegel på våran V60 MY16.
LOTEZ skrev:Kände samma där ang D4/D5. Japp, jag snålade in den kostnaden. Den gav mig istället driversupport och lastpaket kan man säga :) Blir polestar så fort det bara går/finns
Tycker du gjort helt rätt val. :-)-) D5 är mycket oprisvärd nu när de har så bra kampanjer på D4 Awd som är samma motor. 30Hk upp till D5 kostar 43.800kr vilket är hutlöst tycker jag, brukar skilja 15-20 tkr annars och då kan jag förstå att man väljer D5.
Va hos ÅF precis och såg färgen live på.wn v60 och en XC90. Den blir fin. Vill btw minnas att jag såg den gråa i ett hörn "SÅLD" i november på Rejmes i Örebro så det stämmer :-)

Btw hur ser vissa "antal bilar före din i kön"? Jag ser bara prel lev vecka på leveransstatus..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Till powerflex behövs bara en större pol[…]

V60 sliter däck bak

Har en v60 CC awd'16. 23 tusen mil. Sliter d&au[…]

Volvo V50, elfel m.m.

@Erik Å , Grejen är att jag tre st m&[…]

Har fått felkod P0299 och tänkte bö[…]