Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Wayne
Jag har pratat med BRL och det går inte att eftermontera denna då min bil redan har en 7" display (kommer antagligen att förlora en del egenskaper som bilen redan har).

Funderar dock på SCT, är det värd det? Fick en offert idag på 10k med navigation.
av Wayne
Wayne skrev:Jag har pratat med BRL och det går inte att eftermontera denna då min bil redan har en 7" display (kommer antagligen att förlora en del egenskaper som bilen redan har).

Funderar dock på SCT, är det värd det? Fick en offert idag på 10k med navigation.

någon? :p
Användarvisningsbild
av Perra83
Är det navigator plus lite spotify spela ni vill åt?

Det går ju annars att plocka ut passagerarstolen och ställa dit en smarttv. Fälla baksätet och lägga in en säng. Bara att leva på snabbmat sen.

När ja o brorsan växte upp fanns INGET av det som finns idag. Vi hade varsin freestyle i baksätet och morsan läste kartan när pappa körde.
av andreas202
Perra83 skrev:Är det navigator plus lite spotify spela ni vill åt?

Det går ju annars att plocka ut passagerarstolen och ställa dit en smarttv. Fälla baksätet och lägga in en säng. Bara att leva på snabbmat sen.

När ja o brorsan växte upp fanns INGET av det som finns idag. Vi hade varsin freestyle i baksätet och morsan läste kartan när pappa körde.
:-)-)

Nope, tar man BE nu så är högsta […]

Du kan köpa satsen själv, hårdvara[…]

Volvo V50 mugghållare?

Tack, hade googlat en hel del, men den dök al[…]

Stort tack för tipsen, jag skall börja g[…]