Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pellz0r
Min V60 hade BE PRO när jag köpte den, så navigation hängde med även om det inte var något jag skulle lägga pengar på om jag köpt bilen ny och konfigurerat själv. Tänkte att jag skulle fortsätta använda mobil med Waze/Google Maps monterad i en Brodit-hållare, men så har inte blivit fallet. Till skillnad från förra bilen behöver jag sällan ta mobilen ur fickan för att få igång Spotify via BT, och när jag slipper fippla upp mobilen så är det enklare att bara använda inbyggda navigatorn istället för Waze/Google Maps.

Har dock inte släppt tanken på att skaffa en Brodit-hållare iaf...Lite offtopic, men vart har ni som har Brodit placerat den i er bil? :)
Användarvisningsbild
av joel80
Jag köpte en brodithållare för mittengallret till vänster först, men där täcker mobilen (som blir lite hög) för mycket av skärmen. Ser t.ex inte snittförbrukningen under stapel-statistiken. :)
Så nu har jag idag varit och hämtat en hållare för höger sida av gallret, och ska flytta över mobilhållaren till den, och köra GPS-hållaren till vänster. Den är betydligt lägre (liggande) och kommer nog inte att täcka skärmen.

Tror jag får tid att sätta fast det imorrn och kan skicka upp en bild om jag kommer ihåg. :)

Förstår inte vitsen med att meddela att[…]

Det är inte omöjligt att det har ä[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskatta[…]

Ser ut som färgstänk, skrapa och tvä[…]