Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mattias_F
På min V60 körde jag alltid med lastnätet mellan bagaget och baksätet uppfällt.
I det hade jag en sån där baggis fast = en elastisk stropp med krokar att fästa matkassen mm I så de inte välte under färd.
Fungerade prima och var enkelt!
av jumu01
Hade krokar under hatthyllan på min S40 dom fungerade väldigt bra och till rimlig pris också.

Då jag varken har hund eller hemmavarande barn så känns hundbur och barnvagn lite onödigt. :lol:

Plastmattan vill jag ha kvar då mattan har räddat mig tidigare från spill som annars hamnat i tyget med tidskrävande rengöringsjobb.

Får ta en titt på lastnätet när julledigheten närmar sig.
av III
jumu01 skrev:Hade krokar under hatthyllan på min S40 dom fungerade väldigt bra och till rimlig pris också.

Då jag varken har hund eller hemmavarande barn så känns hundbur och barnvagn lite onödigt. :lol:

Plastmattan vill jag ha kvar då mattan har räddat mig tidigare från spill som annars hamnat i tyget med tidskrävande rengöringsjobb.

Får ta en titt på lastnätet när julledigheten närmar sig.
Hade också såna krokar, fungerade perfekt, lagom långt in i bagaget för att det skulle vara enkelt att använda. dessutom billiga, ja relativt. Behöver också plastmattan mot spill. Några billiga eftermonteringsbara krokar på sidan hade jag köpt direkt om det fanns. Jag har några stroppar mellan lastöglorna. Fungerar inte jättebra till matkassar dock. Kanske skulle prova att sätta en diagonalt.
760 tändningslås?

Den startar direkt om man drar en kabel från[…]

Idag är det första gången jag r&ar[…]

Stänga av city safety permanent?

Hej där. Det är heller inte så enk[…]

Har du anpassad equalizer i telefonen? Streamar du[…]