Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ansjo
Strebern skrev:Lägg till SUB.
Om det kräver PS. Lägg till PS
+1
Har detta i min bil och är väldigt nöjd :-)-)
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Körde MY15 XC60 Black-R (med PS) i ett år och var mycket nöjd med ljudet efter lite inställningar. Hade en S60 demobil med HP när den var inlämnad på service och jag tycker att HP lät märkbart sämre!

PS (HK) har dock ingen chans mot B&W i XC90 jag kör nu. För det låter helt sinnes!! (RO) (W)
av JHg
La till PS + Sub idag på beställningen...
av Blikkboksen
Jeg har premien sound og lurer på en ting hva gjør lyden egentlig dårlig er det høyttalerene i for døra eller i bak døra eller er det subben eller er det for liten forsterker
Noen må jo kunne gjøres bytte ut en høyttaler eller to eller større forsterker hva tror dere?
av Blikkboksen
nå har jeg vært å forsket litt på hvorfor det er så jævlig mye vibrasjoner når man hører på høy musikk. tok vekk alt fra bagasje rommet, skrudde på musikke og provosertefrem alle vibrasjonslyder når det var dyp bass. det var rent jævlig, så da at det ikke var tilstrekkelig skrudd fast (subben)
jeg stramma alle skruer jeg kom til i kofferten + stramma alla skruer på subben. 70% av alle vibrasjoner forsvant. det er dette som er løsningen. plukk vekk alt og stram til.

lykke til gutter.

vennlig hilsen
Trond Haugvoll
av Blikkboksen
opsan, glemte å si at jeg har en xc60 summum incription med premium sound 2014 model.
har alle lyder som dere andre.
her må man gå frem og demontere og seette bilen sammen igjen for å få bort alle iriterende lyder.
jeg elsker bilen, men det er for mange plastik lyder og selvsagt vibrasjoner av bassen i koferten. Da jeg har eliminert 70% av alle vibrasjoner av bassen så er det bare knirk i sete, plystrelyd fra rundt ratt, eller sete (finner ikke fra hvor) knirke lyd fra bremse pedal, og knarke lyd fra c stolpene.
Användarvisningsbild
av DaltonSleeper
Premium Sound krävde mycket pill för att få det att låta bra (lät som skit på defaultinställningar), i vissa fall kan man kanske vilja ha en subwoofer. Min gamla S60 2009 (HU-850, stora volvohögtalarna + center) dunkade bra mycket mer, men det var inte alls lika klart ljud.
Användarvisningsbild
av Perra83
DaltonSleeper skrev:Premium Sound krävde mycket pill för att få det att låta bra (lät som skit på defaultinställningar), i vissa fall kan man kanske vilja ha en subwoofer. Min gamla S60 2009 (HU-850, stora volvohögtalarna + center) dunkade bra mycket mer, men det var inte alls lika klart ljud.
Du beställde PS utan sub :shock:

Har bara haft tre bilar med PS (S60 -08 C30 -12 V60 -16) Tror att ja har fått till en bra inställning på H/K i V60n :D
av JHg
Blikkboksen skrev:Kan du ta bilde av innstilling ene du har gjort å legge det ut her
Det hadde vært snilt
+1
Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Då kör vi denna en helg. IMG_0544.jpe[…]

Hej, har problem med en reservdelsbil jag för[…]

Du bör nog låsa vevaxel och kamaxlar in[…]

What the Fffff. Thanks you Guys, I really apprecia[…]