Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perra83
Provocative77 skrev:
Rudolfs skrev:Jag har kollat med en kontakt på volvo om att komma över den blåa mjukvaran, han har kollat så långt upp han kom, Volvo släpper inte den mjukvaran för det ända målet.
Har förstått att de håller hårt i den, vilket jag inte förstår. Min är en BE Pro. Dvs, exklusivare än de flesta R-design.
Har även letat på fulsiter utan att hitta. Så den där blå verkar vara svårare att få tag på än statshemligheter :D
BE Pro medför inga större uppgraderingar. P-sensorer fram och bak, annan stereo och taklucka och nått mer.
Vi med R-Design och växelpaddlar vill även ha launch control som Polestar bilarna har men det går inte..... bara att gilla läget.
av Provocative77
Perra83 skrev:
Provocative77 skrev:
Rudolfs skrev:Jag har kollat med en kontakt på volvo om att komma över den blåa mjukvaran, han har kollat så långt upp han kom, Volvo släpper inte den mjukvaran för det ända målet.
Har förstått att de håller hårt i den, vilket jag inte förstår. Min är en BE Pro. Dvs, exklusivare än de flesta R-design.
Har även letat på fulsiter utan att hitta. Så den där blå verkar vara svårare att få tag på än statshemligheter :D
BE Pro medför inga större uppgraderingar. P-sensorer fram och bak, annan stereo och taklucka och nått mer.
Vi med R-Design och växelpaddlar vill även ha launch control som Polestar bilarna har men det går inte..... bara att gilla läget.
Funderade på en R-design utan växelpaddlar. Förstår inte vitsen att växla manuellt med en automat ;)
Användarvisningsbild
av Zanders
Provocative77 skrev:
Spoiler »
Hade du sagt summum hade jag kanske förstått dig även fast R-design är det dyrare paketet, men dem har ju 2 helt olika inriktingar, gubb-bil och sport. BE pro är ju bara ett litet paket för nav, taklucka och parksensorer fram utöver BE.
av Mumsmums
Zanders skrev:
Provocative77 skrev:
Spoiler »
Hade du sagt summum hade jag kanske förstått dig även fast R-design är det dyrare paketet, men dem har ju 2 helt olika inriktingar, gubb-bil och sport. BE pro är ju bara ett litet paket för nav, taklucka och parksensorer fram utöver BE.
Vadå gubb-bil?? :twisted: Du menar Lyxelegans (Summum) och plasttrimmat (R-design) :D

OnT: Om Volvo inte tillåter det blå R-temat borde man väl inte heller tillåtas köpa andra R-designprylar heller. ??:-/
av Provocative77
Zanders skrev:
Provocative77 skrev:
Spoiler »
Dvs. Utrustning som oftast inte finns på R-design. Samma sak med Ocean Race. De flesta går med lägre utrustningspaket.
Ps. Min är nu även Summun om nu det var så viktigt.
Användarvisningsbild
av Zanders
Mumsmums skrev: Vadå gubb-bil?? :twisted: Du menar Lyxelegans (Summum) och plasttrimmat (R-design) :D

OnT: Om Volvo inte tillåter det blå R-temat borde man väl inte heller tillåtas köpa andra R-designprylar heller. ??:-/
Haha ja det kanske stämmer bättre den beskrivningen!
Provocative77 skrev: Dvs. Utrustning som oftast inte finns på R-design. Samma sak med Ocean Race. De flesta går med lägre utrustningspaket.
Känns som att du har fått det där lite om bakfoten.. En snabb sökning på blocket så är majoriteten helt klart BE Pro.
av Provocative77
Zanders skrev:
Mumsmums skrev: Vadå gubb-bil?? :twisted: Du menar Lyxelegans (Summum) och plasttrimmat (R-design) :D

Haha ja det kanske stämmer bättre den beskrivningen!
Provocative77 skrev: Dvs. Utrustning som oftast inte finns på R-design. Samma sak med Ocean Race. De flesta går med lägre utrustningspaket.
Känns som att du har fått det där lite om bakfoten.. En snabb sökning på blocket så är majoriteten helt klart BE Pro.
Inte när jag letade för 3-1 månad sedan. Då var de flesta Momentum.
Användarvisningsbild
av Zanders
Momentum, R-design, Summum är en utrustningsnivå medans BE Pro och BE är ett tilläggspaket utöver utrustningsnivån. BE Pro och BE kan alltså beställas tillsammans med samtliga av dessa utrustningsnivåer.

Vi får hoppas att det kommer en uppdatering […]

Vilka motorer var våt kamrem?

3-cylindriga som finns i XC40? Sedan tänker[…]

Vuxen i 3e sätesraden XC90

Om Sharan har mer plats? Vi åkte 7 pers i en[…]

Ac volvo v70n funkar 5-10min

På min 745-a byttes kompressorn (till en beg[…]