Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mikebike
titanum skrev:De svarta utan tvekan till en ljus bil.
Jag har svårt för vita bilar också. Passar på företagsbilar med stora dekaler.....
Användarvisningsbild
av MartinS
Ljusa så klart! Jag har dom på min bil och är supernöjd, snyggaste orginalfälgen enligt min smak...

Bild
av mikebike
MartinS skrev:Ljusa så klart! Jag har dom på min bil och är supernöjd, snyggaste orginalfälgen enligt min smak...
Nä, snyggast är fortfarande gamla R-fälgen (Pegasus). :D
av Halvmas
Jag håller att de ljusa är snyggast på en vit bil. Med en mörkare färg hade de svarta läckrare och till en svart bil hade de varit givna. Jag såg två svarta V60XC i veckan där den ena hade de svarta fälgarna och den andra standard ljusa. Det såg ut som två helt olika bilmodeller. En med habegär och en som jag inte kände någonting alls för. Dock skiljde fälgstorleken en del och den med svarta fälgarna hade troligtvis lite mera tillbehör men ändå. Fälgarna gör en hel del för utseendet.
av mikebike
Vill man ha svarta fälgar duger det med 16" plåtfälgar, man ser ju ändå inte vare sig hur fälgarna ser ut eller hur stora de är! :wink:
av Peterxc60
Överlag så verkar det som att de silvriga har övertaget... Och jag tror att det faktiskt lutar åt de silvriga..
Återstår ju bara att lägga ut en annons på blocket då. (D)
av III
Dom silvriga helt klart. Hör fälgar till. Svarta passar till vinterdäck och i plåt. Fast jag har kostat på hjulsidor när jag haft svarta plåtfälgar till vinterdäcken, original såklart.

Vart på service idag och ska tillbaks om tv&[…]

Det där beror nog helt på box. Jag har […]

Lossa dörrhandtag volvo v70 2013

Ingen som kan ge en hint? Har googlat, kollat, l[…]

Huven indikerar öppen

Sitter i vänster huvlås, vill jag minna[…]