Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Hertsh
På min XC70 MY12 som jag hade tidigare kunde man ställa in hårdhet på servo i menyn under Min Bil. Har ni testat att göra det? Det fanns tre alternativ om jag kommer ihåg rätt.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Hertsh skrev:På min XC70 MY12 som jag hade tidigare kunde man ställa in hårdhet på servo i menyn under Min Bil. Har ni testat att göra det? Det fanns tre alternativ om jag kommer ihåg rätt.
Det kan man bara göra om man har proggresiv hastighetsberoende styrservo, som jag beskriver ovan:) Sitter inte som standard, utan är tillval.
av Hertsh
Jaha, hade ingen aning om att jag hade det som tillval på förra bilen. Det kanske ingick i summum för i övrigt trodde jag inte att jag hade några tillval. Man lär sig något nytt varje dag, ursäkta potentiell förvirring.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
Hertsh skrev:Jaha, hade ingen aning om att jag hade det som tillval på förra bilen. Det kanske ingick i summum för i övrigt trodde jag inte att jag hade några tillval. Man lär sig något nytt varje dag, ursäkta potentiell förvirring.
Neh tror inte det har ingått i summum.
av Hertsh
AndreasThn skrev:
Hertsh skrev:Jaha, hade ingen aning om att jag hade det som tillval på förra bilen. Det kanske ingick i summum för i övrigt trodde jag inte att jag hade några tillval. Man lär sig något nytt varje dag, ursäkta potentiell förvirring.
Neh tror inte det har ingått i summum.
Kollade nyss kvittot från mitt inbyte och där står mycket riktigt att jag hade hastighetsberoende servo som tillval.

Allt jag uppnått i denna tråd har med andra ord varit förvirring Bild sorry
Lossa dörrhandtag volvo v70 2013

Ingen som kan ge en hint? Har googlat, kollat, l[…]

Huven indikerar öppen

Sitter i vänster huvlås, vill jag minna[…]

Hej! Jag har sökt på nätet i timm[…]

Ok, då antar jag att det bara är att pl[…]