- lör 24 okt 2015, 20:07
Har Osmium grey på en v60. Perfekt färg om man som jag inte tvättar bilen så ofta. Är mycket nöjd!!
Moderator: Moderatorer
Ingår inte eluppvärmd ratt i klimatpaketet?Eluppvärmd ratt ingår inte längre i klimatpaketet, de har ersatt den med eluppvärmda spolarmunstycken. Fick reda på nyligen att välja till eluppvärmd ratt separat gör att leveranstiden ökar på med 1-2 månader, leverantören har svårt att få fram rattar helt enkelt.
metal skrev:Tack igen för att ni tar er tid att svara. :)Du kan se min Seashell Beige Metallic på, https://myxc60d4awd.files.wordpress.com ... c_0605.jpg
Under tiden får gärna ni som har lust och tid lägga upp bilder på era xc60, gärna i färgerna osmium eller seashell.
Perra83 skrev:Varför inte BE Pro? Där ingår sensus nav och parkeringssensorerna plus panoramatak och nått mer.Precis vad jag tänkte skriva men du hann före. Om man inte specifikt ogillar soltak och vill vara utan det så får man det väl nästan gratis genom att välja BE Pro istället för sensorer och navi separat?
PaNi skrev:Det är ingen dum idé. När det är uppfällt stör det väl inte i och urlastning av nått skrymmande? Stora vassa föremål ska ändå inte fraktas i bilen utan på kärra. Inga missljud från gallret?
Skyddsgaller i stål kör jag alltid också, gillar att kunna binda fast prylar som inte får välta i bagaget. Tycker det ser lite mindre fjolligt ut också än nätstrumpan som sitter där annars.
Koppla in ström på matarkabel till star[…]