Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jarkendal
Hej på er
Det blev en V60 D4 AWD till slut, beställdes slutet av november, så jag hoppas på leverans snart. Är det någon som vet hur leveranstiderna ser ut nu för tiden förresten?
Användarvisningsbild
av spaceuser
jarkendal skrev:Hej på er
Det blev en V60 D4 AWD till slut, beställdes slutet av november, så jag hoppas på leverans snart. Är det någon som vet hur leveranstiderna ser ut nu för tiden förresten?
Du har väl skaffat konto på "Min Volvo", så du kan se hur du ligger till i leveranskön? Dessutom har du väl fått en preliminär veckodatum av din säljare. Brukar av vad jag sett här i forumet (plus även för egen del) stämma rätt bra. Lycka till när du väl får den!
av jarkendal
Jag har ett konto och sedan en tid tillbaka lämnas ingen information om leveranstid ut där. Jag fick en mycket prel. leveranstid på cirka 7-10 veckor. Med min fråga tänkte jag egentligen bara kolla om det finns några andra som beställt bil ungefär samtidigt (eller något tidigare) och på så sätt få en hum om tiden. Är ju lite sugen att få bilen :-)
av Mumsmums
Jag beställde den 30 oktober och har nu fått prel leveransdatum den 20 januari, iofs en XC60, vet inte om det är olika leveranstider beroende på modell.
av jarkendal
Perra83 skrev:Beställde min V60 D5 9/11 och den kom hit till handlaren den 8/12.

Oj, det var snabba ryck! Då kanske min pärla är på gång snart :-)
Hade du många tillägg? Vilket utr.paket?
Användarvisningsbild
av Perra83
jarkendal skrev:
Perra83 skrev:Beställde min V60 D5 9/11 och den kom hit till handlaren den 8/12.

Oj, det var snabba ryck! Då kanske min pärla är på gång snart :-)
Hade du många tillägg? Vilket utr.paket?
Ja det gick snabbt :D
Jag valde inte till digital tv, digital radio (endast DAB förberedelse), kamera i grillen, RSE och en grej till som ja inte kommer på. Annars valde ja allt som gick.

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=121999
Four-C får man inte ha på R-desing bilar.
230fk går snålt

Lite dum fråga men är du säker p&a[…]

Hej funderar på att byta ratt, har en MY 201[…]

Köpråd V60 Recarge

den lilla batteriet kommer du ~2.5-4mil typ medans[…]