Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Turbointercooler
Ja heldigvis bare en bagatell. Tør ikke stole mere på tankmåleren før noen har funnet ut om den kan kalibreres... :?:
Verkstedet tok ikke dette så seriøst...
av mikebike
Turbointercooler skrev:Ja heldigvis bare en bagatell. Tør ikke stole mere på tankmåleren før noen har funnet ut om den kan kalibreres... :?:
Verkstedet tok ikke dette så seriøst...
På min XC60 hade jag det motsatta problemet, tankmätaren visade aldrig fullt.
Det finns tydligen två givare i tanken, och den ena går inte att byta. Givetvis var det denna som var trasig. Verkstan fick byta ut hela tanken.
av Turbointercooler
I dag stoppet bilen igjen, fikk feilmelding om girkassefeil. Fikk start igjen men da gikk bilen kun i revers, i drive ville ikke bilen røre seg.
Etter flere start og stopp fungerte girkassen igjen men da kom det opp feilmelding om abs systemet. Nå virker alt plutselig igjen...Vet ikke om man tør bruke bilen.. :evil:
av mikebike
Turbointercooler skrev:I dag stoppet bilen igjen, fikk feilmelding om girkassefeil. Fikk start igjen men da gikk bilen kun i revers, i drive ville ikke bilen røre seg.
Etter flere start og stopp fungerte girkassen igjen men da kom det opp feilmelding om abs systemet. Nå virker alt plutselig igjen...Vet ikke om man tør bruke bilen.. :evil:
Ha alltid med en cykel...
av Turbointercooler
Nå har driten stoppa igjen, alle feilmeldinger som går an kommer opp, helt utrolig at det er mulig på en ny bil... :evil:
Som sagt så er det min første og siste volvo..
Användarvisningsbild
av TommyP86
Köp inte nån bmw isf, för jag rasade en växel på en 325i -07 med 20 mil på mätaren när den var ny. Så det är samma där, alla bmw är skräp, speciellt nya.

Men seriöst. Jag tror du får lämna den till verksted, och ta en hyrbil. Tror du någon här kan hjälpa dej, eller att du får några tips? Vill du gråta ut, så får du snacka med vg eller nåt.
Dessutom lär inte återförsäljaren bry sej mer med den attityden, snarare mindre. Ta dej samman.
av V60Crosscountry
Turbointercooler skrev:Hvem skal ta seg sammen? ikke jeg ivertfall! Det burde i så fall være Volvo som sender slikt ut på markede.
Du borde lämna in bilen till verkstan, du har garanti och någon sorts konsumentskydd genom lagen i Norge också, så det borde inte vara något problem.
Det är valfri Volvoverkstad som gäller.

Vet att nybilskänslan försvinner när fel uppstår, men det är bara att kämpa på. Tänk att när bilen blir felfri så är den supertrevlig igen :)

@yrrol3 , Vill du ha fancy skivor så bli[…]

Vad som händer om man bara har en USB-port ve[…]

230fk går snålt

En liten tanke jag har är om min turbo lä[…]

Kan man felsöka haldexen genom att ta ur s&au[…]